06-07-2021 14:04
Super informacja
11-03-2023 19:28
12-03-2023 10:31
Kamilkkkkkk termin, który wskazujemy w potwierdzeniu reklamacji jest maksymalnym. Staramy się rozwiązywać te sprawy tak szybko jak to możliwe. Proszę, napisz nam numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o pilne zajęcie się sprawą.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024