09-02-2022 18:09
09-02-2022 18:17
Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.
Jeśli reklamacja została rozpatrzona, lecz nie jesteś zadowolona z uzyskanej odpowiedzi, masz prawo złożyć odwołanie od reklamacji. Dokładne informację znajdziesz w odpowiedzi reklamacyjnej.
Bardzo często w takich sytuacja stosujemy uznanie warunkowe reklamacji, które ma na celu udostępnienie części środków na koncie klienta, do czasu przeliczenia pieniędzy znajdujących się w urządzeniu.
Trudno mi jednak odnieść się do tej sytuacji, gdyż przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.
Jeśli nie jesteś zadowolona z uzyskanej odpowiedzi na złożoną reklamację, złóż proszę odwołanie od reklamacji.
***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
10-02-2022 09:12
11-02-2022 09:25
Przekazaliśmy prośbę do działu reklamacji o przyjrzenie się tej sprawie. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
14-02-2022 07:18
22-02-2022 10:33
23-02-2022 10:00
Możesz odwołać się od decyzji, którą otrzymałaś w reklamacji.
Jeśli natomiast składałaś już kilka reklamacji i każda jest z decyzją negatywną, są też inne rozwiązania.
Jak nie zgadzasz się z naszą decyzją i odpowiedzią na reklamację, to możesz:
- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,
- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.).
26-02-2022 10:24
Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊
01-02-2023Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk
... 01-02-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |