Odpowiedz

Wpłatomat połknął moje pieniadze

Witajcie, jestem kolejna osoba której wpłatomat połknął pieniądze. Sytuacja miała miejsce wczoraj ok 21 we wpłatomacie w Lublinie przy Obywatelskiej. Wpłacałam 6000zl, wpłatomat przeliczył kwotę i ja wyświetlił, następnie pojawił się komunikat awaria modułu wpłat. Złożyłam reklamacje, rozpatrzono ja błyskawicznie ale niesatysfakcjonująco dla mnie bo przyznano mi zwrot tylko 4000zl z informacja ze pieniądze zostały przeliczone i taka kwotę mi oddadzą. Liczę na to ze monitoring zarejestrował sytuacje. Bardzo martwią mnie liczne wpisy opisujące podobne incydenty oraz ich niepomyślne zakończenia. Przecież takie rzeczy nie maja prawa się zdarzać.
Odpowiedz
0 Lajków
Agata1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
09-02-2022
Wiadomość 1 z 9 (8 002 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Przykro mi, że urządzenie nie zadziałało prawidłowo.

Jeśli reklamacja została rozpatrzona, lecz nie jesteś zadowolona z uzyskanej odpowiedzi, masz prawo złożyć odwołanie od reklamacji. Dokładne informację znajdziesz w odpowiedzi reklamacyjnej.

 

Bardzo często w takich sytuacja stosujemy uznanie warunkowe reklamacji, które ma na celu udostępnienie części środków na koncie klienta, do czasu przeliczenia pieniędzy znajdujących się w urządzeniu.

Trudno mi jednak odnieść się do tej sytuacji, gdyż przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie.

Jeśli nie jesteś zadowolona z uzyskanej odpowiedzi na złożoną reklamację, złóż proszę odwołanie od reklamacji.

 

***

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 9 (7 998 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Witaj, to nr mojego odwołania 009075/022022. Martwiące w całej sytuacji jest to, ze w odpowiedzi na reklamacje uzyskałam informacje ze przeliczyli pieniądze z urządzenia i wyszło mi rzekomo 4 tys mojej wpłaty zamiast 6 tys.
Naprawdę mam nadzieje ze wycofają się z tych słów i zwrócą mi pełna kwotę.
Odpowiedz
0 Lajków
Agata1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
09-02-2022
Wiadomość 3 z 9 (7 962 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Przekazaliśmy prośbę do działu reklamacji o przyjrzenie się tej sprawie. To wszystko, co możemy tutaj zrobić. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 9 (7 727 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Witaj, właśnie otrzymałam odpowiedz, ze po rozliczeniu urządzenia wychodzi im wpłata 4000. Ciekawe… urządzenie podczas wpłacania przeliczylo 6000zl. Widzę, ze takich przypadków jest więcej w różnych miastach. Niektórzy nie odzyskali pieniędzy od dłuższego czasu. Ani słowa o przeglądaniu monitoringu. Nie zostawię tak tego.
Odpowiedz
0 Lajków
Agata1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
09-02-2022
Wiadomość 5 z 9 (7 626 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Nic stało się tak jak myślałam. Reklamacja po raz trzeci odrzucona a bank idzie w zaparte. Mam nauczkę na przyszłość ze wpłatomaty nie są bezpieczne. Po co tam monitoring skoro nikt go nie sprawdza? W reklamacji informacja ze banknoty nie były rozpoznane dlatego nie mogło policzyć 6000zl. Skoro były nierozpoznane dlaczego wpłatomat mi ich nie zwrócił jak to zwykle ma miejsce w takich sytuacjach?
Czy moderacja jakoś się do tego ustosunkuje czy tez schowa głowę w piasek?
Odpowiedz
0 Lajków
Agata1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
09-02-2022
Wiadomość 6 z 9 (7 390 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Możesz odwołać się od decyzji, którą otrzymałaś w reklamacji.
Jeśli natomiast składałaś już kilka reklamacji i każda jest z decyzją negatywną, są też inne rozwiązania.

 

Jak nie zgadzasz się z naszą decyzją i odpowiedzią na reklamację, to możesz: 

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.).

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 7 z 9 (7 329 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

Jasne, ze odwoływałam się już kilka razy. Super sprawa walczyć o swoje 2000zl angażując Arbitra bo bank nie może sprawdzić monitoringu. I jeszcze robi ze mnie idiotkę
Odpowiedz
0 Lajków
Agata1990
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
09-02-2022
Wiadomość 8 z 9 (7 195 wyświetleń)

Re: Wpłatomat połknął moje pieniadze

To jest jakaś żenada gdy to to czytam. Ludzie bank zawłaszczył czyjeś pieniądze, a Wy rzucacie formułkami o sądach, przecież to na głowie stoi. Trzeba to nagłośnić gdzie się da, te urządzenia powinny być nielegalne jakby tylko było podejrzenie, że urządzenie przywłaszcza sobie chociaż 1zł, a tutaj chodzi o tysiące, w moim przypadku prawie cztery....
Kamilkkkkkk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2023
Wiadomość 9 z 9 (4 740 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy