Odpowiedz

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął gotówkę

Super informacja Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 11 z 13 (3 274 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął gotówkę

Wpłatomat dzisiaj wciągnął mi 3750 zł.
Wpłacałem 4700zl, zaczął liczyć po czym napisał, że za dużo banknotów. Klapka się otworzyła, pokracznie wysunęła kilka banknotów, udało mi się wyjąć 950zł i klapka się zamknęła, wyskoczyło, że wpłatomat uszkodzony, po czym uruchomił się ponownie i zapraszał do korzystania !
To jest jakaś kpina ! Drugi raz w historii to urządzenie mnie zawiodło po całości, reklamacja ma być rozpatrzona do (!) 31 marca.
3750zł wpadło jak do studni, jest to dla mnie bardzo duża kwota, stres nie do opisania.
Nie polecam nikomu, rozumiem, że jest to maszyna, ale 20 dni oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji ?!?
Odpowiedz
0 Lajków
Kamilkkkkkk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
11-03-2023
Wiadomość 12 z 13 (2 373 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat wciągnął gotówkę

Kamilkkkkkk termin, który wskazujemy w potwierdzeniu reklamacji jest maksymalnym. Staramy się rozwiązywać te sprawy tak szybko jak to możliwe. Proszę, napisz nam numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o pilne zajęcie się sprawą. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1078
216
07-06-2017
Wiadomość 13 z 13 (2 328 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Napisz proszę do nas ponownie na czacie. Sprawdzimy wówczas dla Ciebie informacje. Tu nie jesteśmy w stanie pomóc.

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy