Przedwczoraj dostałam odpowiedź na moje odwołanie. W urządzeniu doliczono się 400 złotych nadpłaty i tyle zwrócono mi na konto. Co do pozostałej kwoty (1000 złotych), dostałam poradę, żeby upewnić się, czy na pewno była to taka kwota. Uważam tę odpowiedź za nieco nie na miejscu. Jak mam sprawdzić kwotę, której nie mam fizycznie? Natomiast tak, jestem pewna, że wpłacałam 1600 złotych, 200 wystawało...
Dzień dobry, oczywiście, że zgłosiłam odwołanie od reklamacji i jest już tydzień w analizie. Rozumiem, że czas rozpatrywania jest dłuższy, natomiast spodziewałam się, że sprawdzenie monitoringu/wpłatomatu przez serwis będzie trwało trochę krócej, o ile w ogóle takie czynności mają miejsce. Zaczynam wątpić, czy oprócz sprawdzenia 'cyfrowego' wpłatomatu/mojej aplikacji, cokolwiek jest w tej sprawie
Dzień dobry, niestety w zeszły piątek dostałam odpowiedź odmowną do reklamacji, a powodem było 'anulowanie transkacji'. Jak wspomniałam w reklamacji, pieniądze zostały wciągnięte w nietypowe miejsce, nad klapkę otwierająca otwór, więc sądzę, że jeśli bankomant zostałby 'fizycznie' sprawdzony, a monitoring przejrzany, to pieniądze gdzieś by się znalazły, skoro jeden z banknotów wystawał. Transakcja
Dzień dobry, niestety w zeszły piątek dostałam odpowiedź odmowną do reklamacji, a powodem było 'anulowanie transkacji'. Jak wspomniałam w reklamacji, pieniądze zostały wciągnięte w nietypowe miejsce, nad klapkę otwierająca otwór, więc sądzę, że jeśli bankomant zostałby 'fizycznie' sprawdzony, a monitoring przejrzany, to pieniądze gdzieś by się znalazły, skoro jeden z banknotów wystawał. Transakcja...
Dzień dobry, wczoraj między godziną 19:10-19:30 chciałam wpłacić pieniądze do wpłatomatu BLIKiem. Niestety wpłatomat wciągnął pieniądze, nie policzył ich i nie zarejestrował na koncie. Pieniądze 'utknęły' gdzieś pomiędzy klapką otwierającą otwór do wpłacania, ponieważ jeden banknot wystawał i udało mi się go wyciagnąć, Złożyłam reklamację (nr 016251/052021), natomiast obawiam się, że jeśli pieniąd