22-02-2023 14:01
Wpłatomat Ing w Myślenicach na ul. M.Reja 8 dnia 02.02.2023r pobrał pieniądze na kwote 6100zł. Wyskoczył błąd. Zero potwierdzeń. Bank uznał że wpłacałem 2400zł i na tym zakończył sprawę!! Pieniądze najwidoczniej znikły?? W tych czasach i żeby nie być w stanie sprawdzić dokładnie zawartości bankomatu?? Gdzie reszta moich oszczędności. OSTRZEGAM !!
22-02-2023 14:05
Czy zgłosiłeś ponownie prośbę o sprawdzenie tego urządzenia? Jeśli tak i masz nowy numer zgłoszenia, to napisz go proszę. Prześlę wówczas prośbę do działu reklamacji z prośbą o szybsze zajęcie się sprawą
22-02-2023 15:49
22-02-2023 15:59
Dziękuję, przesłałam prośbę do działu reklamacji o zajęcie się sprawą
02-03-2023 10:25
Bank jeszcze raz sprawdził wpłate i jednak znalazło się brakujące 3700 zł. Czy bank wróci moje koszty walki o swoje pieniądze?? Koszty poniesione na pomoc rzeczoznawcy/prawnika ??
03-03-2023 10:42
Cieszę się, że sprawa została rozwiązana. Możesz w naszym banku złożyć reklamację na koszty, które poniosłeś. Zrobisz to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69.
24-03-2023 08:30
Jednak nie zakończyło sie pomyślnie. Przedstawiłem bankowi fakturę od radcy prawnego który pomógł mi odzyskać pieniądze a bank nie wróci mi kosztów które poniosłem w walce o swoje pieniądze. Bank Ing jednak nie dba o swoich klientów !!! Straciłem 800 zł!!!
27-03-2023 19:49
Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia.
Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie
Dzień dobry,
wejście do saloniku dla użytkownika Platynowej karty kredytowej Mastercard (4 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD) oraz osób towarzyszących (2 bezpłatne, każde kolejne wejście 32 USD z
Dzień dobry,
w tej chwili nie wyszukasz i nie opłacisz parkingów w Gdyni. Jeśli chcesz parkować w tym mieście, skorzystaj z tradycyjnego parkomatu. W pozostałych miastach nasza usługa działa prawidłowo
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |