22-02-2023 14:01
Wpłatomat Ing w Myślenicach na ul. M.Reja 8 dnia 02.02.2023r pobrał pieniądze na kwote 6100zł. Wyskoczył błąd. Zero potwierdzeń. Bank uznał że wpłacałem 2400zł i na tym zakończył sprawę!! Pieniądze najwidoczniej znikły?? W tych czasach i żeby nie być w stanie sprawdzić dokładnie zawartości bankomatu?? Gdzie reszta moich oszczędności. OSTRZEGAM !!
22-02-2023 14:05
Czy zgłosiłeś ponownie prośbę o sprawdzenie tego urządzenia? Jeśli tak i masz nowy numer zgłoszenia, to napisz go proszę. Prześlę wówczas prośbę do działu reklamacji z prośbą o szybsze zajęcie się sprawą
22-02-2023 15:49
22-02-2023 15:59
Dziękuję, przesłałam prośbę do działu reklamacji o zajęcie się sprawą
02-03-2023 10:25
Bank jeszcze raz sprawdził wpłate i jednak znalazło się brakujące 3700 zł. Czy bank wróci moje koszty walki o swoje pieniądze?? Koszty poniesione na pomoc rzeczoznawcy/prawnika ??
03-03-2023 10:42
Cieszę się, że sprawa została rozwiązana. Możesz w naszym banku złożyć reklamację na koszty, które poniosłeś. Zrobisz to na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69.
24-03-2023 08:30
Jednak nie zakończyło sie pomyślnie. Przedstawiłem bankowi fakturę od radcy prawnego który pomógł mi odzyskać pieniądze a bank nie wróci mi kosztów które poniosłem w walce o swoje pieniądze. Bank Ing jednak nie dba o swoich klientów !!! Straciłem 800 zł!!!
27-03-2023 19:49
Przez Społeczność nie mamy dostępu do Twojego zgłoszenia.
Jeśli zgłosiłeś reklamację w sprawie kosztów i jest ono zakończone, odnieśliśmy się do sytuacji w odpowiedzi na nie
Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.
Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można
... 06-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |