Odpowiedz

Awaria wpłat w bankomacie

Witam. W dniu 01.04.2023 dokonywałem wpłaty w bankomacie w wysokości 6400zł, postępowałem zgodnie z instrukcją wpłacania pieniędzy, bankomat rozpoczął procesowanie, kiedy to w trakcie wystąpiła awaria dot. wpłat - bankomat zatrzymał pieniądze, kartę zwrócił. Złożyłem reklamację za poleceniem pracownika banku. Dzisiaj tj. 03.04.2023 otrzymałem informacje zwrotną, że muszę czekać do dnia 24.04.2023 na odpowiedź. Bardzo proszę o nadanie sprawy większego priorytetu. Nr zgłoszenia 100365/042023
Odpowiedz
0 Lajków
Bardan98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 415 wyświetleń)

Re: Awaria wpłat w bankomacie

Witaj,

przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Przekazałam prośbę o pilną realizację Twojego zgłoszenia. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
425
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 355 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy