Odpowiedz

Awaria wpłat w bankomacie

Witam. W dniu 01.04.2023 dokonywałem wpłaty w bankomacie w wysokości 6400zł, postępowałem zgodnie z instrukcją wpłacania pieniędzy, bankomat rozpoczął procesowanie, kiedy to w trakcie wystąpiła awaria dot. wpłat - bankomat zatrzymał pieniądze, kartę zwrócił. Złożyłem reklamację za poleceniem pracownika banku. Dzisiaj tj. 03.04.2023 otrzymałem informacje zwrotną, że muszę czekać do dnia 24.04.2023 na odpowiedź. Bardzo proszę o nadanie sprawy większego priorytetu. Nr zgłoszenia 100365/042023
Odpowiedz
0 Lajków
Bardan98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (1 885 wyświetleń)

Re: Awaria wpłat w bankomacie

Witaj,

przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Przekazałam prośbę o pilną realizację Twojego zgłoszenia. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 825 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na decyzję

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą Emotikon: Szczęśliwy Maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów. Decyzja oczywiście może być szybciej, każdy jednak wniosek rozpatrujemy

...

24-06-2025
Re: Blik kontakty

Prosimy skontaktuj się w tej sprawie z nami przez kanały szyfrowane, czat w Moje ING lub nasza infolinia. Postaramy się to sprawdzić.

23-06-2025
Re.: Blik kontakty

Witam, również u mnie wystąpił ten sam problem. Kontakty mam tylko wybiórczo w aplikacji a w telefonie są wszystkie.

Próbowałam już wyczyścić dane z aplikacji itp. ale dalej problem występuje.
Jest to d...

23-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy