Odpowiedz

Awaria wpłat w bankomacie

Witam. W dniu 01.04.2023 dokonywałem wpłaty w bankomacie w wysokości 6400zł, postępowałem zgodnie z instrukcją wpłacania pieniędzy, bankomat rozpoczął procesowanie, kiedy to w trakcie wystąpiła awaria dot. wpłat - bankomat zatrzymał pieniądze, kartę zwrócił. Złożyłem reklamację za poleceniem pracownika banku. Dzisiaj tj. 03.04.2023 otrzymałem informacje zwrotną, że muszę czekać do dnia 24.04.2023 na odpowiedź. Bardzo proszę o nadanie sprawy większego priorytetu. Nr zgłoszenia 100365/042023
Odpowiedz
0 Lajków
Bardan98
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-04-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 210 wyświetleń)

Re: Awaria wpłat w bankomacie

Witaj,

przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała Emotikon: Smutny Przekazałam prośbę o pilną realizację Twojego zgłoszenia. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 150 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy