30-12-2020 07:57
Witam
Dnia wczorajszego tj. 29.12.2020 o godz. 16.58.19 nr bankomatu RNET 4416 transakcja nr 00648 pobrał wpłatę (3250 zł) (wpłata blik) po czym wydrukował na karteczce komunikat 'Wpłata gotówki Blik Błąd przetwarzania Transakcji'. Po telefonie do ING otrzymałem informacje że czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Uważam to za skandal!. Byłem przekonany że reakcja będzie natychmiastowa.
30-12-2020 08:32
Witaj,
ten termin jest maksymalnym czasem na naszą odpowiedź. Staramy się rozpatrywać te zgłoszenia jak najszybciej.
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażmy prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją.
30-12-2020 08:44
30-12-2020 12:03
30-12-2020 12:22
Cieszę się, że mogliśmy pomóc
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |