Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat pobrał pieniądze. Pieniędzy brak na koncie

Witam

Dnia wczorajszego tj. 29.12.2020 o godz.  16.58.19 nr bankomatu RNET 4416 transakcja nr 00648 pobrał wpłatę (3250 zł) (wpłata blik) po czym wydrukował na karteczce komunikat 'Wpłata gotówki Blik Błąd przetwarzania Transakcji'. Po telefonie do ING otrzymałem informacje że czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Uważam to za skandal!. Byłem przekonany że reakcja będzie natychmiastowa. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
grzesiek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
22-03-2018
Wiadomość 1 z 5 (7 441 wyświetleń)

Re: Wpłatomat pobrał pieniądze. Pieniędzy brak na koncie

Witaj,
ten termin jest maksymalnym czasem na naszą odpowiedź. Staramy się rozpatrywać te zgłoszenia jak najszybciej.
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażmy prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 5 (7 429 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat pobrał pieniądze. Pieniędzy brak na koncie

027199/122020. Sprawę zgłosiłem również przez chat ING
Odpowiedz
0 Lajków
grzesiek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
22-03-2018
Wiadomość 3 z 5 (7 427 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat pobrał pieniądze. Pieniędzy brak na koncie

Środki jako uznanie warunkowe wpłynęły do mnie na konto. Dziękuje bardzo za pomoc.
Odpowiedz
0 Lajków
grzesiek
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
22-03-2018
Wiadomość 4 z 5 (7 384 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat pobrał pieniądze. Pieniędzy brak na koncie

Cieszę się, że mogliśmy pomóc Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (7 378 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy