30-12-2020 07:57
Witam
Dnia wczorajszego tj. 29.12.2020 o godz. 16.58.19 nr bankomatu RNET 4416 transakcja nr 00648 pobrał wpłatę (3250 zł) (wpłata blik) po czym wydrukował na karteczce komunikat 'Wpłata gotówki Blik Błąd przetwarzania Transakcji'. Po telefonie do ING otrzymałem informacje że czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Uważam to za skandal!. Byłem przekonany że reakcja będzie natychmiastowa.
30-12-2020 08:32
Witaj,
ten termin jest maksymalnym czasem na naszą odpowiedź. Staramy się rozpatrywać te zgłoszenia jak najszybciej.
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażmy prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją.
30-12-2020 08:44
30-12-2020 12:03
30-12-2020 12:22
Cieszę się, że mogliśmy pomóc
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |