30-12-2020 07:57
Witam
Dnia wczorajszego tj. 29.12.2020 o godz. 16.58.19 nr bankomatu RNET 4416 transakcja nr 00648 pobrał wpłatę (3250 zł) (wpłata blik) po czym wydrukował na karteczce komunikat 'Wpłata gotówki Blik Błąd przetwarzania Transakcji'. Po telefonie do ING otrzymałem informacje że czas rozpatrzenia reklamacji to 14 dni. Uważam to za skandal!. Byłem przekonany że reakcja będzie natychmiastowa.
30-12-2020 08:32
Witaj,
ten termin jest maksymalnym czasem na naszą odpowiedź. Staramy się rozpatrywać te zgłoszenia jak najszybciej.
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażmy prośbę o zajęcie się Twoją reklamacją.
30-12-2020 08:44
30-12-2020 12:03
30-12-2020 12:22
Cieszę się, że mogliśmy pomóc
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |