Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Dzień dobry,

W dniu wczorajszym wpłatomat za pośrednictwem blika pobrał pieniądze.. niestety na urządzeniu pokazał się błąd „awaria modułu” i nie zaksięgowano środków na koncie. Bardzo proszę o przyspieszenie procesu reklamacyjnego. Nr reklamacji 000036/012022
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 1 z 7 (5 823 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazaliśmy Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniej jednostki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (5 815 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Dziękuje za odpowiedź, ile z reguły trwa zwrot środków?
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 3 z 7 (5 796 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Zgłoszenia wyjaśniamy tak szybko, jak to możliwe. Termin, który podajemy to zawsze maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Twojej reklamacji, musimy sprawdzić wpłatomat, w którym dokonywałeś wpłaty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (5 793 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Niestety do dnia dzisiejszego nic nie ruszyło ale sprawie niezaksięgowanej wpłaty, ja rozumiem, ze trzeba zamówić konwój który przyjedzie i przeliczy czy kwota w bankomacie wskazuje większa ilość banknotów. Natomiast to nie może być tak, ze człowiek ma czekać 21 dni na swoje środki. Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie szybko rozpatrzyć reklamacji to proszę o dodanie środków na konto warunkowo, ponieważ po to wpłacam środki na konto, żeby opłacić rachunki, a życie bez prądu w XXI w to nie jest fajna rzecz
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 5 z 7 (5 629 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Prosimy, sprawdź Wiadomości w Moim ING. Powinieneś otrzymać już odpowiedź na swoje zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
791
172
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (5 497 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

miałam podobną sytuację czy pieniądze zostały w całości zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 7 z 7 (4 987 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja a wirtualka Androida

Aplikacja bankowa dziala na bluestacks.com ale ING wymaga przyjścia do oddziału banku ze smartonem w celu aktywacji. Gratulacje ING obyście stracili klientów.

12-12-2024
Zarządzany vps

Czy zarządzany VPS to dobry wybór? Jakie są korzyści?

12-12-2024
Re.: Polska bezgotówkowa

Hej, spokojnie możesz wnioskować, nawet jako JDG. Warunkiem jest to, żebyś w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie miał terminala w swojej firmie. Jeśli spełniasz ten wymóg, możesz skorzystać. Zgłaszasz się...

12-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy