Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Dzień dobry,

W dniu wczorajszym wpłatomat za pośrednictwem blika pobrał pieniądze.. niestety na urządzeniu pokazał się błąd „awaria modułu” i nie zaksięgowano środków na koncie. Bardzo proszę o przyspieszenie procesu reklamacyjnego. Nr reklamacji 000036/012022
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 1 z 7 (5 887 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazaliśmy Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniej jednostki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
588
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (5 879 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Dziękuje za odpowiedź, ile z reguły trwa zwrot środków?
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 3 z 7 (5 860 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Zgłoszenia wyjaśniamy tak szybko, jak to możliwe. Termin, który podajemy to zawsze maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Twojej reklamacji, musimy sprawdzić wpłatomat, w którym dokonywałeś wpłaty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (5 857 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Niestety do dnia dzisiejszego nic nie ruszyło ale sprawie niezaksięgowanej wpłaty, ja rozumiem, ze trzeba zamówić konwój który przyjedzie i przeliczy czy kwota w bankomacie wskazuje większa ilość banknotów. Natomiast to nie może być tak, ze człowiek ma czekać 21 dni na swoje środki. Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie szybko rozpatrzyć reklamacji to proszę o dodanie środków na konto warunkowo, ponieważ po to wpłacam środki na konto, żeby opłacić rachunki, a życie bez prądu w XXI w to nie jest fajna rzecz
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 5 z 7 (5 693 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Prosimy, sprawdź Wiadomości w Moim ING. Powinieneś otrzymać już odpowiedź na swoje zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (5 561 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

miałam podobną sytuację czy pieniądze zostały w całości zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 7 z 7 (5 051 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy