02-01-2022 11:27
02-01-2022 11:56
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Przekazaliśmy Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniej jednostki.
02-01-2022 14:24
02-01-2022 14:35
Zgłoszenia wyjaśniamy tak szybko, jak to możliwe. Termin, który podajemy to zawsze maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Twojej reklamacji, musimy sprawdzić wpłatomat, w którym dokonywałeś wpłaty.
04-01-2022 12:43
07-01-2022 09:22
Prosimy, sprawdź Wiadomości w Moim ING. Powinieneś otrzymać już odpowiedź na swoje zgłoszenie.
19-02-2022 20:57
Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 22-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |