20-12-2021 12:25
20-12-2021 13:15
Przesłałam prośbę do odpowiedniego zespołu, o jak najszybsze zajęcie się sprawą.
20-12-2021 13:25
28-12-2021 08:47
Dostaliśmy sygnał, że w Twojej sprawie dostępne są nowe informacje. Prosimy, skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub telefonicznie +48 32 357 00 69, aby poznać szczegóły.
19-02-2022 20:59
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |