Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Dzień dobry,

W dniu wczorajszym wpłatomat za pośrednictwem blika pobrał pieniądze.. niestety na urządzeniu pokazał się błąd „awaria modułu” i nie zaksięgowano środków na koncie. Bardzo proszę o przyspieszenie procesu reklamacyjnego. Nr reklamacji 000036/012022
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 1 z 7 (4 746 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.

Przekazaliśmy Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniej jednostki.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 7 (4 738 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Dziękuje za odpowiedź, ile z reguły trwa zwrot środków?
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 3 z 7 (4 719 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Zgłoszenia wyjaśniamy tak szybko, jak to możliwe. Termin, który podajemy to zawsze maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Twojej reklamacji, musimy sprawdzić wpłatomat, w którym dokonywałeś wpłaty. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 4 z 7 (4 716 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Niestety do dnia dzisiejszego nic nie ruszyło ale sprawie niezaksięgowanej wpłaty, ja rozumiem, ze trzeba zamówić konwój który przyjedzie i przeliczy czy kwota w bankomacie wskazuje większa ilość banknotów. Natomiast to nie może być tak, ze człowiek ma czekać 21 dni na swoje środki. Jeżeli nie jesteście Państwo w stanie szybko rozpatrzyć reklamacji to proszę o dodanie środków na konto warunkowo, ponieważ po to wpłacam środki na konto, żeby opłacić rachunki, a życie bez prądu w XXI w to nie jest fajna rzecz
Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz12343567
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
02-01-2022
Wiadomość 5 z 7 (4 552 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

Prosimy, sprawdź Wiadomości w Moim ING. Powinieneś otrzymać już odpowiedź na swoje zgłoszenie. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 7 (4 420 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował pieniędzy na koncie

miałam podobną sytuację czy pieniądze zostały w całości zwrócone?
Odpowiedz
0 Lajków
Agata2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
19-02-2022
Wiadomość 7 z 7 (3 910 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy