02-01-2022 11:27
02-01-2022 11:56
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko, jak to możliwe.
Przekazaliśmy Twoją prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniej jednostki.
02-01-2022 14:24
02-01-2022 14:35
Zgłoszenia wyjaśniamy tak szybko, jak to możliwe. Termin, który podajemy to zawsze maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji. W przypadku Twojej reklamacji, musimy sprawdzić wpłatomat, w którym dokonywałeś wpłaty.
04-01-2022 12:43
07-01-2022 09:22
Prosimy, sprawdź Wiadomości w Moim ING. Powinieneś otrzymać już odpowiedź na swoje zgłoszenie.
19-02-2022 20:57
Dla mnie wycofanie paczek to już zdecydowanie za dużo na moje nerwy. Najpierw była nowa piękna aplikacja i brak możliwości logowania na telefonie dla kilku firm, potem problem z odświeżaniem po imporc
... 20-05-2025@ArekK Doskonale rozumieją tylko nie ma odpowiedniej woli. W ING Business paczek jakoś nie likwidują (tam paczki nawet split payment mają).
20-05-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |