Odpowiedz

Przekręt na wpłatomacie

Od 31 marca bank nie chce uznać mojej reklamacji. Wpłaciłem 130 zl -z wielką łaską po kilku dniach uznał 120 nie proponując wcześniej warunkowego uznania reklamacji. Omijać szerokim łukiem, rezygnować , doradzać innym to samo bo zostaniemy ogoleni tak że w samych skarpetkach zostaniemy. Obsługa na poziomie dna a poniżej jeszcze trzy metry mułu. Wkrótce szczegóły tej bulwersującej sprawy PozdrawiamEmotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Adamsadam
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
10-04-2019
Wiadomość 1 z 14 (9 611 wyświetleń)

Re: Przekręt na wpłatomacie

Proszę, napisz, czy odwołałeś się od odpowiedzi na reklamację? 
Dzięki temu będziemy mogli raz jeszcze zająć się Twoim zgłoszeniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 2 z 14 (9 576 wyświetleń)

Re.: Przekręt na wpłatomacie

nam nie chcą zwrócić 6500 zł - wpłaciliśmy 10 tys, oddali 3,5tys. odwołanie nic nie dało. Były odwołania...nic to nie dało. czujemy się jak naciągacze
Odpowiedz
0 Lajków
Enco
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
12-04-2019
Wiadomość 3 z 14 (9 516 wyświetleń)

Re: Re.: Przekręt na wpłatomacie

@Enco Odpowiedzi w tym samym temacie udzieliłem Ci tutaj: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Bank-ING-nie-chce-zwr%C3%B3... . Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 4 z 14 (9 490 wyświetleń)

Re.: Przekręt na wpłatomacie

Ja wpłacałam we wpłatomacie pieniądze wciągnęło mi 15 tys reklamacja nieuznana czekam na rozpatrzenie reklamacji od reklamacji
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 14 (9 080 wyświetleń)

Re.: Przekręt na wpłatomacie

Proszę o informację czy Bank Państwu oddał te pieniądze wpłacone we wpłatomacie?

Ja tydzień temu wpłacałam pieniądze wpłatomat wciągnął mi pieniądze i się zaciął oddali mi na konto 9700 a 15 tys nie widzą 

podobno sprawdzali bankomat i nie ma w nim nadwyżki , to nie wiem ja wiem że wpłaciłam w środku banku są kamery , a firma zewnętrzna która podobno jeździ do bankomatów i sprawdza stan stwierdziła że pieniędzy nie ma ,,,,, ciekawe kto je zabrał ....... odwołałam się od odpowiedzi reklamacji ale jak ten bank mi nie odda pieniędzy , to jak się zajmuje nieruchomościami i kredytami hipotecznymi to każdy mój klient się dowie o tej sytuacji........ szkoda słów

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 6 z 14 (9 075 wyświetleń)

Re: Re.: Przekręt na wpłatomacie

bearog4254 Czy mógłbyś nam podać numer Twojego odwołania do reklamacji? Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1100
222
07-06-2017
Wiadomość 7 z 14 (9 071 wyświetleń)

Re: Re.: Przekręt na wpłatomacie

WITAM 

moje zgłoszenie na reklamację 003375/052019 

Ja uważam , że z chwilą zacięcia się bankomatu , ja powinnam poczekać na firmę sprawdzającą stan bankomatu 

w jaki sposób teraz udowodnię że wpłaciłam pieniądze " są kamery " nie wiem czy ktoś je sprawdzi 

Jeżeli jest tak jak mówi obsługa nic nie ginie z bankomatu / to gdzie te pieniądze 

Wysałam dzisiaj pismo do rzecznika fimansowego opisałam sytuację i czekam 

Najgorsza jest kwota / za wysoka żeby odpuścić / mam nadzieję , że ponownie policzą wszystko w bankomacie 

dziękuję Beata R.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 14 (9 047 wyświetleń)

Re: Re.: Przekręt na wpłatomacie

Dziękuję, że przesłałaś nam numer zgłoszenia. 
Mam nadzieję, że szybko uda się załatwić tę sprawę. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 9 z 14 (9 044 wyświetleń)

Re: Re.: Przekręt na wpłatomacie

u nas dokładnie ta sama sytuacja, reklamacja do reklamacji i jeszcze jednej reklamacji; środki zwrócono nam po 2 miesiącach, ale tylko dlatego, że mamy inne konta w ING od kilkunastu lat - jesteśmy wiarygodnym Klientem. Rozwiązanie zupełnie nas nie satysfakcjonuje - odczytujemy je w ten sposób, że owszem, jesteście złodziejami, którzy chcą wyłudzić środki, ale zwrócimy je Wam, bo długo współpracujecie. 

Gdybyśmy zdecydowali się otworzyć konto jako "nieznany Klient", który np migruje z innego banku? Najprawdopodobniej nic by z tego nie było. 

Skandaliczna sytuacja - 6500 zł wyparowało.

Enco
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
12-04-2019
Wiadomość 10 z 14 (9 041 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Re: Księgowość online

Dzień dobry

 

Wiem że odpowiedź jest z 2021 ale może ktoś zna rozwiązanie. 

W 2024 byłem na skali. Na początku 2025 złożyłem wniosek w urzędzie aby przejść na ryczałt. Jak otrzymałem zgodę zaktualizowałe

...

19-02-2025
Kategorie wydatków dla kont firmowych

Witam,

 

dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n

...

18-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy