- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Wpłatomat zabrał mi pieniądze
29-05-2019 00:05
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
29-05-2019 16:25
Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja.Reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej, żebyś mogła korzystać ze swoich pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-06-2019 21:41
Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi 2850zl w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 3 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 000328/062019 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam swoje konto w Ing , a także sprawę przekażę w ręce jakiejś stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-06-2019 21:56
Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mój nr sprawy to 000328/062019 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam swoje konto w Ing , a także sprawę przekażę w ręce jakiejś stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-06-2019 22:11
Re: Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Konto usunięte Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość