29-05-2019 00:05
29-05-2019 16:25
Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja.Reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej, żebyś mogła korzystać ze swoich pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość.
06-06-2019 21:41
06-06-2019 21:56
06-06-2019 22:11
@Konto usunięte Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |