29-05-2019 00:05
29-05-2019 16:25
Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja.Reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej, żebyś mogła korzystać ze swoich pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość.
06-06-2019 21:41
06-06-2019 21:56
06-06-2019 22:11
@Konto usunięte Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |