Odpowiedz

Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dziś 28.05.19, koło godziny 21ej przy ul. Teligi 24 w Krakowie, wlacalam 3200 PLN, wpłatomat przerwał transakcje wydał kartę jednak nie zaksięgował kwoty na koncie, ani jej nie zwrócił!!!! Co dziwne po tej sytuacji działał jak gdyby nigdy nic. Zgłosiłam odrazu sytuację na infolinie, ale uważam że czas oczekiwania 7 dni roboczych to zdecydowanie za długo mając na koncie 22 PLN , a zarazem dwójkę dzieci. Mój nr reklamacji to 014576/052019 . Bardzo się martwię ta sytuacja. To dla mnie koszmar!
Odpowiedz
0 Lajków
Katzap
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
28-05-2019
Wiadomość 1 z 5 (8 592 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja.Reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej, żebyś mogła korzystać ze swoich pieniędzy. Proszę sprawdź swoją bankowość. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
678
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (8 563 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

8 16:49

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi 2850zl w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 3 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 000328/062019 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam swoje konto w Ing , a także sprawę przekażę w ręce jakiejś stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (8 386 wyświetleń)

Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Witam dokładnie taka sama sytuacja wplatomat zjada mi 2850zl w Nowym Sączu przy ul. Nawojowskiej 3 i już kilka dni oczekiwania telefonów i sprawa bez echa 7 dni na odpowiedź.
Mój nr sprawy to 000328/062019 i po przesledzeniu forum stwierdzam że jeśli nie otrzymam jutro pieniędzy to zamykam swoje konto w Ing , a także sprawę przekażę w ręce jakiejś stacji telewizyjnych typu program interwencja oraz kieruje sprawę z tytułu przywlaszczenia do rzecznika praw konsumentów. Pozdrawiam zespół Ing
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 5 (8 382 wyświetleń)

Re: Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

@Konto usunięte Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Robimy co w naszej mocy, aby jak najszybciej rozpatrywać zgłoszenia. Przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (8 374 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy