10-04-2019 20:30
11-04-2019 08:48
Proszę, napisz, czy odwołałeś się od odpowiedzi na reklamację?
Dzięki temu będziemy mogli raz jeszcze zająć się Twoim zgłoszeniem.
12-04-2019 08:32
12-04-2019 21:51
@Enco Odpowiedzi w tym samym temacie udzieliłem Ci tutaj: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Bank-ING-nie-chce-zwr%C3%B3... . Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni.
09-05-2019 15:09
09-05-2019 15:14
Proszę o informację czy Bank Państwu oddał te pieniądze wpłacone we wpłatomacie?
Ja tydzień temu wpłacałam pieniądze wpłatomat wciągnął mi pieniądze i się zaciął oddali mi na konto 9700 a 15 tys nie widzą
podobno sprawdzali bankomat i nie ma w nim nadwyżki , to nie wiem ja wiem że wpłaciłam w środku banku są kamery , a firma zewnętrzna która podobno jeździ do bankomatów i sprawdza stan stwierdziła że pieniędzy nie ma ,,,,, ciekawe kto je zabrał ....... odwołałam się od odpowiedzi reklamacji ale jak ten bank mi nie odda pieniędzy , to jak się zajmuje nieruchomościami i kredytami hipotecznymi to każdy mój klient się dowie o tej sytuacji........ szkoda słów
09-05-2019 15:19
bearog4254 Czy mógłbyś nam podać numer Twojego odwołania do reklamacji? Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego.
09-05-2019 16:55
WITAM
moje zgłoszenie na reklamację 003375/052019
Ja uważam , że z chwilą zacięcia się bankomatu , ja powinnam poczekać na firmę sprawdzającą stan bankomatu
w jaki sposób teraz udowodnię że wpłaciłam pieniądze " są kamery " nie wiem czy ktoś je sprawdzi
Jeżeli jest tak jak mówi obsługa nic nie ginie z bankomatu / to gdzie te pieniądze
Wysałam dzisiaj pismo do rzecznika fimansowego opisałam sytuację i czekam
Najgorsza jest kwota / za wysoka żeby odpuścić / mam nadzieję , że ponownie policzą wszystko w bankomacie
dziękuję Beata R.
09-05-2019 17:06
Dziękuję, że przesłałaś nam numer zgłoszenia.
Mam nadzieję, że szybko uda się załatwić tę sprawę.
09-05-2019 17:19
u nas dokładnie ta sama sytuacja, reklamacja do reklamacji i jeszcze jednej reklamacji; środki zwrócono nam po 2 miesiącach, ale tylko dlatego, że mamy inne konta w ING od kilkunastu lat - jesteśmy wiarygodnym Klientem. Rozwiązanie zupełnie nas nie satysfakcjonuje - odczytujemy je w ten sposób, że owszem, jesteście złodziejami, którzy chcą wyłudzić środki, ale zwrócimy je Wam, bo długo współpracujecie.
Gdybyśmy zdecydowali się otworzyć konto jako "nieznany Klient", który np migruje z innego banku? Najprawdopodobniej nic by z tego nie było.
Skandaliczna sytuacja - 6500 zł wyparowało.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 |