10-04-2019 20:30
11-04-2019 08:48
Proszę, napisz, czy odwołałeś się od odpowiedzi na reklamację?
Dzięki temu będziemy mogli raz jeszcze zająć się Twoim zgłoszeniem.
12-04-2019 08:32
12-04-2019 21:51
@Enco Odpowiedzi w tym samym temacie udzieliłem Ci tutaj: https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Oddzia%C5%82y-bankomaty-wp%C5%82atomaty/Bank-ING-nie-chce-zwr%C3%B3... . Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni.
09-05-2019 15:09
09-05-2019 15:14
Proszę o informację czy Bank Państwu oddał te pieniądze wpłacone we wpłatomacie?
Ja tydzień temu wpłacałam pieniądze wpłatomat wciągnął mi pieniądze i się zaciął oddali mi na konto 9700 a 15 tys nie widzą
podobno sprawdzali bankomat i nie ma w nim nadwyżki , to nie wiem ja wiem że wpłaciłam w środku banku są kamery , a firma zewnętrzna która podobno jeździ do bankomatów i sprawdza stan stwierdziła że pieniędzy nie ma ,,,,, ciekawe kto je zabrał ....... odwołałam się od odpowiedzi reklamacji ale jak ten bank mi nie odda pieniędzy , to jak się zajmuje nieruchomościami i kredytami hipotecznymi to każdy mój klient się dowie o tej sytuacji........ szkoda słów
09-05-2019 15:19
bearog4254 Czy mógłbyś nam podać numer Twojego odwołania do reklamacji? Wyślemy wiadomość do zespołu reklamacyjnego.
09-05-2019 16:55
WITAM
moje zgłoszenie na reklamację 003375/052019
Ja uważam , że z chwilą zacięcia się bankomatu , ja powinnam poczekać na firmę sprawdzającą stan bankomatu
w jaki sposób teraz udowodnię że wpłaciłam pieniądze " są kamery " nie wiem czy ktoś je sprawdzi
Jeżeli jest tak jak mówi obsługa nic nie ginie z bankomatu / to gdzie te pieniądze
Wysałam dzisiaj pismo do rzecznika fimansowego opisałam sytuację i czekam
Najgorsza jest kwota / za wysoka żeby odpuścić / mam nadzieję , że ponownie policzą wszystko w bankomacie
dziękuję Beata R.
09-05-2019 17:06
Dziękuję, że przesłałaś nam numer zgłoszenia.
Mam nadzieję, że szybko uda się załatwić tę sprawę.
09-05-2019 17:19
u nas dokładnie ta sama sytuacja, reklamacja do reklamacji i jeszcze jednej reklamacji; środki zwrócono nam po 2 miesiącach, ale tylko dlatego, że mamy inne konta w ING od kilkunastu lat - jesteśmy wiarygodnym Klientem. Rozwiązanie zupełnie nas nie satysfakcjonuje - odczytujemy je w ten sposób, że owszem, jesteście złodziejami, którzy chcą wyłudzić środki, ale zwrócimy je Wam, bo długo współpracujecie.
Gdybyśmy zdecydowali się otworzyć konto jako "nieznany Klient", który np migruje z innego banku? Najprawdopodobniej nic by z tego nie było.
Skandaliczna sytuacja - 6500 zł wyparowało.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |