11-04-2017 20:44
ING dwa pytania i proszę nie odpowiadać wymijająco:
1. Dlaczego pomarańczowe bankomaty ING to mułowate maszyny przy których trzeba mieć dużo cierpliwości aby wypłacić pieniądze kartą, a przetwarzanie danych trwa i trwa, a wytwarzane ciepło przez maszynę generuje pot na czole?
2. Dlaczego udostępniając wypłatę BLIKiem w mułobankomatach nie mogę się dostać do maszyny gdyż w drzwiach banku znajduje się czytnik kart, a czeluście banku otworzą się dopiero po przyłożeniu karty z banku ING gdzie w ostateczności uzyskam dostęp do mułobankomatu. Nie mając sprawnej karty ING gdyż uległa z niewiadomej mi przyczyny awarii mam wyważyć Państwu drzwi celem wypłaty BLIKiem? Byłbym wtedy pierwszym Klientem który z klasą wypłacił BLIKiem gotówkę z Waszego mułobankomatu.
Trochę określiłem sytuację z humorem lecz sentecja całkiem na poważnie.
12-04-2017 20:21
Napisz nam w jakiej lokalizacji znajduje się urządzenie, o którym piszesz. Sprawdzimy jego działanie.
Przekazałam również Twoją uwagę co do dostępności urządzeń do odpowiedniej jendostki.
12-04-2017 21:08
Pani @KamilaCczy wszystko musi być podane na tacy?
A na przykład oddział w Radlinie.
13-04-2017 21:31
Zgłosiliśmy wolne działanie urządzenia.
15-04-2017 08:01
@MateuszFi co dalej? Odpowiedź jest niekompletna! Jak zresztą zawsze... proszę jeszcze odpowiedzieć na drugą kwestię jakim celem montujecie kontrolę dostępu i w jaki sposób rozwiążecie problem wypłaty BLIKiem gdy do mułobankomatu trzeba wejść przez drzwi z kontrolą dostępu czytnika kart ING?
18-04-2017 14:02
Każde nasze zgłoszenie dotyczące działania bankomatów jest przez nas analizowane i w większości sytuacji jest wysyłany serwis by przeanalizować sytuację na miejscu.
Celem instalacji czytników do Stref 24 h jest ograniczenie dostępu bezdomnych, którzy zanieczyszczają te strefy. Instalacja czytników została wprowadzona na podstawie opinii od klientów.
18-04-2017 14:18
Pani @KatarzynaA to mnie się nie pytaliście. Tak samo jak w przypadku Państwa innowacyjności w bankowaniu mobilnym jak i poprzez nowy interfejs w przeglądarce.
Nie chciałbym być uszczypliwy, ale czekam z niecierpliwością na odpowiedź z drugiego członu mojego pytania tj. w jaki sposób więc wypłacić pieniądze za pomocą BLIKa bez karty bankomatowej... czekam na trafione i nie wymijające jak dotychczas odpowiedzi.
Jeśli nie ma możliwości proszę więc piznąć się w pierś i przyznać do tego, że nie ma żadnej możliwości wypłaty z Państwa bankomatów co czyni bank ING nieatrakcyjnym i naprawić sytuację jak najszybciej.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |