Odpowiedz

oddział Poznań ul.Głogowska 80

 

Obsługa w banku jest niedouczona i nieuprzejma,własnie wracam z waszego oddziału na ul,Głogowskiej w POZNANIU.CHCIAŁAM tylko dostać zaświadczenie o zamknieciu kredytu za które ,no tabene bank chce opłatę ,bagatela 30zł,nie dość ze byłam drugi raz i nic nie załatwiłam to jeszcze Panie ubawione moim zdenerwowaniem śmiały sie i rzucały wyświechtane i nic nie znaczące w ich ustach slogany,które brzmiały jak najgorsza drwina ; "milego popoludnia".Czy może być miłe gdy sie ma doczynienia z tak niemiła obsługą i po mimo drugiej wizyty nic się nie załatwi...niestety nie miały Panie identyfikatorów,bo po co...klient głupi i tak przyjdzie bo jest zmuszony ,w swoim interesie załatwić ważny dla siebie temat.więc po co te śmieszne starania o jakiś poprawny język,górnolotne słowa że macie ludzką twarz...to wszystko frazesy nie mające pokrycia,no ale dają Pani prace i chleb a nam mają tworzyć ułudne wrażenie ze jesteśmy ważni....ps.na stronie internetowej jest informacja że oddział jest czynny do 18....a tu niespodzianka o 17 zamykamy ,nie ma kierownika,nie ma nikogo kompetentnego,Pani śmieje mi się w twarz widząc moją bezradność ...ot całe ING,BO TO NIE PIERWSZY RAZ W TYM ODDZIALE

Odpowiedz
0 Lajków
bamel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (7 279 wyświetleń)

Re.: oddział Poznań ul.Głogowska 80

Dziękujemy za wiadomość w tej sprawie - zareagujemy na te zgłoszenie. Jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 238 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy