- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
bankomat nie wydał pieniędzy
27-02-2017 18:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. W lutym mąż pobierał pieniądze z bankomatu ING, znajdującego się przy banku ING i po włożeniu karty i i wykonaniu odpowiednich czynności nie otrzymał ani pieniedzy,ani wydruku ,który zawsze pobiera.Podszedł więc do drugiego bankomatu ,który stoi obok i tam pobrał pieniądze i wydruk.Po przyjściu do domu i sprawdzeniu konta na internecie okazało sie że z konta została pobrana 2 razy kwota -1000zł. Zaraz pojechał do banku opowiedział wszystko i musiał złożyć rekalamację.Reklamacja została nieuznana .Napisano jednak że monitoring zabezpieczono .Pani z banku powiedziała,żeby iść na policję.Tak więc zrobiliśmy.Na policji powiedzieli ,że to bank powinien wyjść z wnoskiem o przejrzenie monitoringu.To co teraz mamy zrobić? Skoro monitoring zabezpieczony to chyba bank powinien tą sprawę załatwić.Tym bardziej,że jesteśmy klientami ING ładnych pare lat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
28-02-2017 17:06
Re.: bankomat nie wydał pieniędzy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę, aby mąż złożył odwołanie od reklamacji. Ponownie przeanalizujemy zgłoszenie.
Reklamację można złożyć:
- telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
- jako wiadomość przez bankowość internetową,
- w najbliższym oddziale banku,
- przez formularz na stronie banku.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-03-2017 19:00
Re.: bankomat nie wydał pieniędzy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.Dzwoniliśmy pod podany nr. tel. i poradzono nam, aby mąż poszedł na policję i złożył wniosek w celu udostępnienia monitoringu.Policjant powiedział,że to bank powinien wystąpić z takim wnioskiem.Bankomaty są monitorowane.Znajdują się w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego i należą do ING.Dodam, że w odpowiedzi na reklamację powiadomiono nas,że wysłano prośbę o zabezpieczenie monitoringu. Więc gdzie mamy złożyć wniosek? Do prokuratury ,do sądu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-03-2017 19:27
Re.: bankomat nie wydał pieniędzy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W opisanej sytuacji należy złożyć odwołanie do reklamacji. można to zrobić w dowolny sposób, który podaliśmy powyżej.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość