Odpowiedz

bankomat nie wydał pieniędzy

Witam. W lutym mąż pobierał pieniądze z bankomatu ING, znajdującego się przy banku ING i po włożeniu karty i i wykonaniu odpowiednich czynności nie otrzymał ani pieniedzy,ani wydruku ,który zawsze pobiera.Podszedł więc do drugiego bankomatu ,który stoi obok i tam  pobrał pieniądze i wydruk.Po przyjściu do domu i sprawdzeniu konta na internecie okazało sie że z konta została pobrana 2 razy kwota -1000zł. Zaraz pojechał do banku opowiedział wszystko i musiał złożyć rekalamację.Reklamacja została nieuznana .Napisano jednak że monitoring zabezpieczono .Pani z banku powiedziała,żeby iść na policję.Tak więc zrobiliśmy.Na policji powiedzieli ,że to bank powinien wyjść z wnoskiem o przejrzenie monitoringu.To co teraz mamy zrobić? Skoro monitoring zabezpieczony to chyba bank powinien tą sprawę załatwić.Tym bardziej,że jesteśmy klientami ING ładnych pare lat.

Odpowiedz
0 Lajków
5barbarka5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-02-2017
Wiadomość 1 z 4 (7 289 wyświetleń)

Re.: bankomat nie wydał pieniędzy

Proszę, aby mąż złożył odwołanie od reklamacji. Ponownie przeanalizujemy zgłoszenie.

 

Reklamację można złożyć:

  • telefonicznie: 32 357 00 62 (pon.-pt.: 8.00-19.00),
  • jako wiadomość przez bankowość internetową,
  • w najbliższym oddziale banku,
  • przez formularz na stronie banku.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 261 wyświetleń)

Re.: bankomat nie wydał pieniędzy

Witam.Dzwoniliśmy pod podany nr. tel. i poradzono nam, aby mąż poszedł na policję i złożył wniosek w celu udostępnienia monitoringu.Policjant powiedział,że to bank powinien wystąpić z takim wnioskiem.Bankomaty są monitorowane.Znajdują się w Sosnowcu przy ul. Wojska Polskiego i należą do ING.Dodam, że w odpowiedzi na reklamację powiadomiono nas,że wysłano prośbę o zabezpieczenie monitoringu. Więc gdzie mamy złożyć wniosek? Do prokuratury ,do sądu?

Odpowiedz
0 Lajków
5barbarka5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
27-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (7 198 wyświetleń)

Re.: bankomat nie wydał pieniędzy

W opisanej sytuacji należy złożyć odwołanie do reklamacji. można to zrobić w dowolny sposób, który podaliśmy powyżej.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (7 145 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy