Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Wpłaciliśmy do wpłatomatu w Katowicach na ul. Kościuszki kwotę 10.000,00zł. Był to nasz kapitał zakładowy. Kwota kilkukrotnie sprawdzana przed wpłatą. Wpłatomat po "wciągnięciu" pieniędzy zaciął się, nie wydając jakiekolwiek potwierdzenia. Od razu zadzwoniliśmy na infolinię w celu zgłoszenia reklamacji, pytaliśmy, czy mamy czekać przy wpłatomacie - ktoś przyjdzie go otworzyć, sprawdzić...przekazano nam, że mamy wrócić do pracy, reklamacja zapewne zostanie uznana, to typowa procedura ....

Po jakimś czasie otrzymaliśmy odpowiedź, że niestety, ale po rozliczeniu wpłatomatu, uznają tylko 3500,00 zł -> z 10.000,00 zrobiło się 3.500,00zł!

Odczytujemy to jako informację z banku, że wpłaciliśmy 3.500 zł a resztę chcemy z ING wyłudzić.

Napisaliśmy odwołanie, z nadzieją, że ktoś to dokładnie sprawdzi - po monitoringu, nagrania z infolinii... nic z tego. Wczoraj otrzymaliśmy podobną wiadomość, że bank uznaje tylko 3.500 zł. Więc albo 6500zł wyparowało, albo ... jesteśmy oszustami.

Jesteśmy bardzo rozczarowani zaistniałą sytuacją, tym bardziej, że wybraliśmy bank dla nowo utworzonej spółki na podstawie wieloletniej współpracy.

Problemy są od początku - na kartę do bankomatu czekaliśmy ponad miesiąc, mało tego, ING pobrał za nią opłatę, mimo, że nam jej nie dostarczył. Sytuacja z wpłatomatem jest dla nas skandaliczna. 

Przestrzegamy wszystkich przed tym bankiem.

Odpowiedz
0 Lajków
Enco
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
12-04-2019
Wiadomość 1 z 12 (14 081 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Chciałabym pomóc, dlatego proszę o numery zgłoszonych reklamacji. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (14 072 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

005914/032019 oraz 010366/032019

Odpowiedz
0 Lajków
Enco
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
12-04-2019
Wiadomość 3 z 12 (14 055 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Przesłaliśmy Twoją wiadomość do działu zajmującego się reklamacjami w naszym banku. Jeżeli nie zgadzasz się z ich odpowiedzą, to możesz złożyć odwołanie od reklamacji. Możesz również zwrócić się o rozstrzygnięcie tej sytuacji do Rzecznika lub Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 12 (14 017 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Tak, wiem o tym, to samo info otrzymaliśmy od banku, kiedy to poinformowano nas o odmowie. Ale nie o to mi chodzi - wiem o tym, że mogę się teraz użerać poprzez te instytucje, z nie wiadomo jakim skutkiem Chodzi mi bardziej o kuriozum całej sytuacji - wpłacam 10 tys, bank twierdzi, że wpłaciłam 3.5tys , tracę czas, prawdopodobnie kolejne pieniądze (bo chyba nie obejdzie się bez udziału prawnika) i muszę udowadniać, że nie jestem naciągaczem. Jestem użytkownikiem ING od wielu lat i taki numer? Kolejna sprawa, jaki jest stan wpłatomatów, ich rozliczania przez ING i w jaki sposób są zabezpieczane, skoro z 10 tys robi się 3,5zł? 

Odpowiedz
0 Lajków
Enco
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
12-04-2019
Wiadomość 5 z 12 (13 929 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

@Enco Przykro mi, ale nic innego niż odwołanie od odpowiedzi na reklamację nie możemy zaproponować. Jeśli macie Państwo zastrzeżenia związane z rozliczaniem przez nas wpłatomatów powinniście Państwo ująć tę informację w kolejnym odwołaniu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 6 z 12 (13 771 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Witam, podepnę się pod ten post: Po krótce opisze moją sytuacje.

Witam, proszę o jak najszybsza odpowiedz. W czwartek tj.11.04.2019- wpłatomat w mojej miejscowosci Łomza przy ul. Prusa " połknał mi pieniadze"- 2400 -2500 tys z tego stresu nie jestem pewna kwoty o 100 zł. Sprawa została zgłoszona do działu reklamacji nr sprawy 006314/042019- strasznie sie niecierpliwie gdyz to były moje pieniazki przeznaczone na opłaty- których nie wykonałam zostana naliczone mi odsetki od 11.04.2019- kto je za mnie zapłaci ? Skoro minelo juz tyle dni a dalej nie dostaje od Państwa żadnej odpowiedzi. Proszę o odpowiedz co z moja sprawa. Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
edydzi9689
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-04-2019
Wiadomość 7 z 12 (13 763 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Przesłałem Twoją wiadomość do działu zajmującego się reklamacjami w naszym banku. Proszę poczekaj na naszą odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 12 (13 721 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Czekam na odpowiedź od czwartku tj. 11.04.2019, na infolinii nikt nie potrafi udzielić konkretnej wiadomości - człowiek nie wpłaca pieniądzy po to żeby leżały na koncie tylko w celu wydatków. Proszę o konkretną Odpowiedź.
Odpowiedz
0 Lajków
edydzi9689
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
16-04-2019
Wiadomość 9 z 12 (13 718 wyświetleń)

Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat

Przykro mi, ale nie mam możliwości udzielenia konkretniejszej informacji. Pracownicy działu reklamacji, jak tylko będą mogli, udzielą informacji bezzwłocznie. 

W przypadku takich zgłoszeń, jeśli jest możliwość analizy zdarzeń zdalnie przez analityków - realizują to. Niestety, czasem trzeba zlecić fizyczne rozliczenie urządzenia.
W takim przypadku potrzebny jest na to czas. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 10 z 12 (13 716 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy