Odpowiedz

Wpłatomat zjadł Moje pieniądze!

Witam, jestem oburzony tym, co się stało ... Chciałem wpłacić 100 złotych, za pomocą kodu BLIK, było to 2 x 20 zł. 1 x 10 zł. i 1 x 50 zł. Na ekranie pojawiła się informacja, że banknoty nie zostały rozpoznane, pieniądze się zakleszczyły w środku ... nie było możliwości żeby je wyciągnąć uratowałem tylko 60 zł ... widziałem te 40 zł. (2 x 20 zł.) Zakleszczone w środku ... Naprawdę nie dało się ich wyciągnąć. Z myślą, że może pieniądze wejdą na konto sprawdziłem ... tak się nie stało ... Postanowiłem, że wpłace to 60 zł. Po wpisaniu nowego kodu BLIK, gdy otwarło się to miejsce żeby wsadzić pieniądze Moich 40 zł. już tam nie było, czyli Wpłatomat je po prostu Sobie zabrał ... Zakleszczyły się ... To 60 zł. wplaciłem już osobno 10 zł. a potem 50 zł ... To jest dla Mnie skandal żeby wplatomat zabierał Moje pieniądze ... Próbowałem od razu coś z tym zrobić, dzwoniłem do Was kilka razy, bez skutecznie ... Proszę jak najszybciej oddać Mi Moje pieniądze!
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (4 215 wyświetleń)

Re: Wpłatomat zjadł Moje pieniądze!

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić, natomiast konieczne jest w tym przypadku złożenie reklamacji. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (czas oczekiwania na połączenie jest uzależniony od tego ile osób próbuje do nas wtedy zadzwonić), w formie wiadomości w Moim ING lub w oddziale banku. Możesz do nas również zadzwonić w godzinach 8-20. Wtedy dostępni są nasi specjaliści zajmujący się tematem bankomatów i wpłatomatów . Jest szansa, że będą w stanie to dla Ciebie wyjaśnić podczas jednej rozmowy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 207 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
ING Mobile - Brak możliwości logowania odciskiem palca

Dzień Dobry

Zawsze korzystałem z logowania biometrycznego a od jakiegoś czasu (aktualizacji) logowanie do aplikacji mobilnej odbywa się tylko za pomocą PIN.

Ciekawe jest to, że jak chcemy się zalogować

...

19-02-2025
Re: Księgowość online

Dzień dobry

 

Wiem że odpowiedź jest z 2021 ale może ktoś zna rozwiązanie. 

W 2024 byłem na skali. Na początku 2025 złożyłem wniosek w urzędzie aby przejść na ryczałt. Jak otrzymałem zgodę zaktualizowałe

...

19-02-2025
Kategorie wydatków dla kont firmowych

Witam,

 

dla kont osobistych istnieje możliwość kategoryzowania wydatków (edukacja, zdrowie, samochód, itp), natomiast nie ma czegoś takiego dla kont firmowych. Jedyne co jest to "wpływ", "wydatek" i "n

...

18-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy