Odpowiedz
Highlighted

Wpłatomat zjadł Moje pieniądze!

Witam, jestem oburzony tym, co się stało ... Chciałem wpłacić 100 złotych, za pomocą kodu BLIK, było to 2 x 20 zł. 1 x 10 zł. i 1 x 50 zł. Na ekranie pojawiła się informacja, że banknoty nie zostały rozpoznane, pieniądze się zakleszczyły w środku ... nie było możliwości żeby je wyciągnąć uratowałem tylko 60 zł ... widziałem te 40 zł. (2 x 20 zł.) Zakleszczone w środku ... Naprawdę nie dało się ich wyciągnąć. Z myślą, że może pieniądze wejdą na konto sprawdziłem ... tak się nie stało ... Postanowiłem, że wpłace to 60 zł. Po wpisaniu nowego kodu BLIK, gdy otwarło się to miejsce żeby wsadzić pieniądze Moich 40 zł. już tam nie było, czyli Wpłatomat je po prostu Sobie zabrał ... Zakleszczyły się ... To 60 zł. wplaciłem już osobno 10 zł. a potem 50 zł ... To jest dla Mnie skandal żeby wplatomat zabierał Moje pieniądze ... Próbowałem od razu coś z tym zrobić, dzwoniłem do Was kilka razy, bez skutecznie ... Proszę jak najszybciej oddać Mi Moje pieniądze!
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (1 657 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wpłatomat zjadł Moje pieniądze!

Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić, natomiast konieczne jest w tym przypadku złożenie reklamacji. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (czas oczekiwania na połączenie jest uzależniony od tego ile osób próbuje do nas wtedy zadzwonić), w formie wiadomości w Moim ING lub w oddziale banku. Możesz do nas również zadzwonić w godzinach 8-20. Wtedy dostępni są nasi specjaliści zajmujący się tematem bankomatów i wpłatomatów . Jest szansa, że będą w stanie to dla Ciebie wyjaśnić podczas jednej rozmowy. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
537
162
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 649 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Podejście indywidualne do klienta

Jestem klientem ING od zawsze, w momencie gdy wybierałam bank kierowałam się wizja i tym co na dany moment Bank był w stanie mi zaoferować.
ING jako pierwszy wprowadził wpłatomaty, mógł się pochwalić a...

12-07-2020
Re: konto

ładowanie poszczególnych funkcji aplikacji zależy od jakości Twojego połączenia z internetem oraz dostępnej pamięci (w tym pamięci podręcznej w telefonie) oraz ilości aplikacji, jakie masz otwarte w t

...

12-07-2020
Re: Pobrane środku że odrzucona transakcje blik

W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę, żebyś złożył u nas reklamację, z prośbą o sprawdzenie i zwrot pieniędzy. Możesz to zrobić:

  • pisząc na czacie lub wiadomość w Moim ING,
  • dzwoniąc do nas (32 3
...

12-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy