23-04-2019 23:50
24-04-2019 00:09
Rozumiem, że ta sytuacja nie jest dla Ciebie komfortowa. Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić, natomiast konieczne jest w tym przypadku złożenie reklamacji. Możesz to zrobić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 (czas oczekiwania na połączenie jest uzależniony od tego ile osób próbuje do nas wtedy zadzwonić), w formie wiadomości w Moim ING lub w oddziale banku. Możesz do nas również zadzwonić w godzinach 8-20. Wtedy dostępni są nasi specjaliści zajmujący się tematem bankomatów i wpłatomatów . Jest szansa, że będą w stanie to dla Ciebie wyjaśnić podczas jednej rozmowy.
Kod BIC Swift: INGBPLPW
801 222 222 czynna całą dobę 7 dni w tygodniu
(Koszt połączenia wg stawek operatora)
Porozmawiaj na czacie