- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
12-04-2019 08:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wpłaciliśmy do wpłatomatu w Katowicach na ul. Kościuszki kwotę 10.000,00zł. Był to nasz kapitał zakładowy. Kwota kilkukrotnie sprawdzana przed wpłatą. Wpłatomat po "wciągnięciu" pieniędzy zaciął się, nie wydając jakiekolwiek potwierdzenia. Od razu zadzwoniliśmy na infolinię w celu zgłoszenia reklamacji, pytaliśmy, czy mamy czekać przy wpłatomacie - ktoś przyjdzie go otworzyć, sprawdzić...przekazano nam, że mamy wrócić do pracy, reklamacja zapewne zostanie uznana, to typowa procedura ....
Po jakimś czasie otrzymaliśmy odpowiedź, że niestety, ale po rozliczeniu wpłatomatu, uznają tylko 3500,00 zł -> z 10.000,00 zrobiło się 3.500,00zł!
Odczytujemy to jako informację z banku, że wpłaciliśmy 3.500 zł a resztę chcemy z ING wyłudzić.
Napisaliśmy odwołanie, z nadzieją, że ktoś to dokładnie sprawdzi - po monitoringu, nagrania z infolinii... nic z tego. Wczoraj otrzymaliśmy podobną wiadomość, że bank uznaje tylko 3.500 zł. Więc albo 6500zł wyparowało, albo ... jesteśmy oszustami.
Jesteśmy bardzo rozczarowani zaistniałą sytuacją, tym bardziej, że wybraliśmy bank dla nowo utworzonej spółki na podstawie wieloletniej współpracy.
Problemy są od początku - na kartę do bankomatu czekaliśmy ponad miesiąc, mało tego, ING pobrał za nią opłatę, mimo, że nam jej nie dostarczył. Sytuacja z wpłatomatem jest dla nas skandaliczna.
Przestrzegamy wszystkich przed tym bankiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-04-2019 09:48
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chciałabym pomóc, dlatego proszę o numery zgłoszonych reklamacji.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-04-2019 12:22
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
005914/032019 oraz 010366/032019
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-04-2019 21:50
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesłaliśmy Twoją wiadomość do działu zajmującego się reklamacjami w naszym banku. Jeżeli nie zgadzasz się z ich odpowiedzą, to możesz złożyć odwołanie od reklamacji. Możesz również zwrócić się o rozstrzygnięcie tej sytuacji do Rzecznika lub Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-04-2019 12:57
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, wiem o tym, to samo info otrzymaliśmy od banku, kiedy to poinformowano nas o odmowie. Ale nie o to mi chodzi - wiem o tym, że mogę się teraz użerać poprzez te instytucje, z nie wiadomo jakim skutkiem Chodzi mi bardziej o kuriozum całej sytuacji - wpłacam 10 tys, bank twierdzi, że wpłaciłam 3.5tys , tracę czas, prawdopodobnie kolejne pieniądze (bo chyba nie obejdzie się bez udziału prawnika) i muszę udowadniać, że nie jestem naciągaczem. Jestem użytkownikiem ING od wielu lat i taki numer? Kolejna sprawa, jaki jest stan wpłatomatów, ich rozliczania przez ING i w jaki sposób są zabezpieczane, skoro z 10 tys robi się 3,5zł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-04-2019 11:45
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Enco Przykro mi, ale nic innego niż odwołanie od odpowiedzi na reklamację nie możemy zaproponować. Jeśli macie Państwo zastrzeżenia związane z rozliczaniem przez nas wpłatomatów powinniście Państwo ująć tę informację w kolejnym odwołaniu.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-04-2019 12:36
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, podepnę się pod ten post: Po krótce opisze moją sytuacje.
Witam, proszę o jak najszybsza odpowiedz. W czwartek tj.11.04.2019- wpłatomat w mojej miejscowosci Łomza przy ul. Prusa " połknał mi pieniadze"- 2400 -2500 tys z tego stresu nie jestem pewna kwoty o 100 zł. Sprawa została zgłoszona do działu reklamacji nr sprawy 006314/042019- strasznie sie niecierpliwie gdyz to były moje pieniazki przeznaczone na opłaty- których nie wykonałam zostana naliczone mi odsetki od 11.04.2019- kto je za mnie zapłaci ? Skoro minelo juz tyle dni a dalej nie dostaje od Państwa żadnej odpowiedzi. Proszę o odpowiedz co z moja sprawa. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-04-2019 16:05
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przesłałem Twoją wiadomość do działu zajmującego się reklamacjami w naszym banku. Proszę poczekaj na naszą odpowiedź na zgłoszenie reklamacyjne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-04-2019 16:29
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-04-2019 16:35
Re: Bank ING nie chce zwrócić nam 6500zł, które wciągnął wpłatomat
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykro mi, ale nie mam możliwości udzielenia konkretniejszej informacji. Pracownicy działu reklamacji, jak tylko będą mogli, udzielą informacji bezzwłocznie.
W przypadku takich zgłoszeń, jeśli jest możliwość analizy zdarzeń zdalnie przez analityków - realizują to. Niestety, czasem trzeba zlecić fizyczne rozliczenie urządzenia.
W takim przypadku potrzebny jest na to czas. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »