Odpowiedz

ING zabrało moje 300zł!


Numer reklamacji: 01162/01/2018

Witam, w środę 27.12.2017 wpłacałem 4000zł w wpłatomacie ING.

Wpłatomat zabrał pieniądze, ale wyświetlił się komunikat o błędzie i pieniądze nie wpłynęły na moje konto.

Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem reklamacje. Podałem kwotę i dokładnie sprecyzowałem w jakich banknotach została wpłacona.
Otrzymałem informacje, że przeliczą pieniądze w bankomacie i zwrócą pieniądze na moje konto.
Po tygodniu przetrzymywania przez ING - MOICH - pieniędzy otrzymałem odpowiedź o uznaniu reklamacji i informację, że pieniądze zostaną zwrócone na moje konto.

Jednak rozliczenie urządzenia potwierdziło, że zacięła się kwota 3700 zł i taka kwota została zwrócona.

Jednak ja pewny, że wpłacałem 4000zł, kolejny raz zgłosiłem reklamację - która nie została uznana.


Co mam zrobić? Jak udowodnić, że ING okradło mnie z 300zł? Co by było gdybym to ja spóźnił się z zapłatą 300zł dla ING??? Jak to możliwe, że po dwóch tygodniach od użycia wpłatomatu wciąż nie otrzymałem wszystkich MOICH pieniędzy??

Odpowiedz
0 Lajków
tomsob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-01-2018
Wiadomość 1 z 13 (18 205 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

Jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, możesz się od niej odwołać np. wysyłając wiadomość przez Moje ING. Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie ponownie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 13 (18 144 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

Dziękuję za odpowiedź,

 

Złożyłem telefoniczne odwołanie 10.01  (i znów zostałem poinformowany, że ING ma tydzień na rozpatrzenie odwołania) - czyli od czasu użycia wpłatomatu miną 3 tygodnie, podczas których ING ma pieniądze, które cały ten czas powinny być na moim koncie.

 

Jak to możliwe, że chociaż błąd leży po stronie wpłatomatu ING - cała sprawa ciągnąć się będzie co najmniej 3 tygodnie? Pieniądze zostały mi zabrane na okres Sylwestra i Nowego Roku - kiedy ich potrzebowałem - a jest już 11.01 a wciąż nie mam całości wpłacanych pieniędzy.

 

Ładnie traktujecie swoich klientów, jeżeli bardziej ufacie wadliwemu wpłatomatowi, prawdopodobnie produkcji Chińskiej niż swojemu klientowi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
tomsob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-01-2018
Wiadomość 3 z 13 (18 125 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

Każdy klient jest dla nas ważny i każdą reklamację analizujemy indywidualnie. Na podstawie odwołania do reklamacji na nowo to przeanalizujemy. 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 13 (18 031 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

[ Edytowane ]

W naszym kraju o dziwo jest jeszcze tak, że to klient musi udowadniać że jest niewinny. Ustalenia KNF powinny regulować to tak, żeby to bank wyposażał swój sprzęt w sposób możliwy do rejestrowania całej transakcji, lub żeby forma reklamacji zajmowała się jednostka zewnętrzna, bezstronna. Jaki klient może mieć wpływ na proces rejestracji transakcji we wpłatomacie? Raczej żaden.

Osobiscie nie podarował bym nawet złotówki,a  dla spokoju własnego, wpłacam w kasie kwoty powyżej 500zl. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 13 (18 027 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

Wczoraj otrzymałem odpowiedź na moje odwołanie - nie zostało uznane.

Rozliczenie urządzenia rozpoznało 3700 zł, a nie 4000 zł - które wpłaciłem.

Zażądałem taśmy z monitoringu - ponieważ w tym momencie nie jestem pewny, czy wpłatomat nie zwrócił "komuś" moich 300 złotych, po opuszczeniu przeze mnie banku. Możliwe też, że wziął je sobie ktoś, kto "rozliczał" wpłatomat.

Tak czy inaczej zostałem okradziony na 300 złotych przez bank i jego wpłatomat.

 

Jak ktoś już napisał na tym forum (w takiej samej sprawie): "przywłaszczenie cudzej własności to zgodnie z prawem karnym jest kradzież - a kwota powyżej 250 zł to przestępstwo"

Reasumując zostałem oszukany przez BANK ING, albo pracownika tego banku, który przywłaszczył sobie moje pieniądze.

 

Odpowiedz
0 Lajków
tomsob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-01-2018
Wiadomość 6 z 13 (17 558 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

@tomsob rozumiem Twoją sytuację. Niestety, poprzez forum nie mamy możliwości weryfikacji sytuacji. W odpowiedzi reklamacyjnej otrzymałeś informację o sposobie postępowania, jeśli nie zgadzasz się z naszą decyzją. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 7 z 13 (17 397 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

napisz prosze jak zakończyła się cała sprawa
ja mam podobną sytuacje wpłacałem 1100 i taka sama sytuacja zacięcie bankomatu, po reklamacji zwrócili mi 600 OKRADLI MNIE NA 500
Odpowiedz
0 Lajków
PiotrAA
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-04-2018
Wiadomość 8 z 13 (15 324 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

[ Edytowane ]

witam

sprawa zakończyła się tak że okradli mnie na 300zł... nie oddali powiedzieli żebym szedł do sądu...

tak traktuje się w tym banku starych klientów 

 

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
tomsob
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
10-01-2018
Wiadomość 9 z 13 (15 271 wyświetleń)

Re: ING zabrało moje 300zł!

Czyli bank nie udostępnił nagrania z bankomatu? Ich słowo przeciwko temu co mówi klient. Wydaje mi się że moznaby wyjść z pozwem zbiorowym bo podobne sytuacje dotyczą wielu klientów. Sama czekam na rozstrzygnięcie, a że babkomat się zaciął po wpłacie i nie dał żadnego kwitu to coś czuję że będą chcieli udowodnić że nic nie wpłaciłam.
Też mam podejrzenia że taki zepsuty bankomat może komuś za jakiś czas po prostu wypluć te pieniądze, albo pracownik który niby resetuje go po awarii.
Odpowiedz
0 Lajków
MGola
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
20-04-2018
Wiadomość 10 z 13 (14 602 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy