21-04-2018 09:49
22-04-2018 07:16
@MGola Na podstawie każdej zgłoszonej reklamacji indywidualnie sprawdzamy daną sytuację. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich, złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.), wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
10-04-2019 20:40
Również czekam z niecierpliwością na taką funkcjonalność. Drobna zmiana, a widać bardzo potrzebna użytkownikom, a że trzeba czekać na to ponad 6 lat? Szok, żeby nie powiedzieć, że wręcz kpina z klient
... 09-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |