21-04-2018 09:49
22-04-2018 07:16
@MGola Na podstawie każdej zgłoszonej reklamacji indywidualnie sprawdzamy daną sytuację. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich, złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.), wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
10-04-2019 20:40
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |