21-04-2018 09:49
22-04-2018 07:16
@MGola Na podstawie każdej zgłoszonej reklamacji indywidualnie sprawdzamy daną sytuację. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich, złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.), wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
10-04-2019 20:40
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 | |
| 1 |