21-04-2018 09:49
22-04-2018 07:16
@MGola Na podstawie każdej zgłoszonej reklamacji indywidualnie sprawdzamy daną sytuację. Jeżeli nie zgodzisz się z naszą decyzją, to możesz złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich, złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego, złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.), wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
10-04-2019 20:40
Czy ING przewiduje kiedyś takie udogodnienia, jak zrobiła konkurencja w sprawie wypłat bankomatów za granicą?
https://www.cashless.pl/7708-mbank-blokady-dcc-surcharge-aplikacja
06-09-2024
Zeskanowany dokument powinien być czytelny, nie może być rozmazany.
06-09-2024Pracujemy nad udostępnieniem ciemnego motywu aplikacji, jednak nie możemy jeszcze określić, kiedy taka opcja będzie dostępna
06-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |