Odpowiedz
Highlighted

Błąd modułu wpłat

Wpłacałam środki na konto we wpłatomacie. Pojawił się komunikat o błędzie modułu wpłat, pieniądze zabrane, niezaksięgowane na koncie. Problem zgłoszony, czas na odpowiedź do 26.10. Tragedia. Takie sytuacje nie powinny być traktowane jak zwykłe reklamacje, a jako priorytet. Co jeśli nie mam teraz pieniędzy na życie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 8 (771 wyświetleń)
Highlighted

Re: Błąd modułu wpłat

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
644
131
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (765 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Błąd modułu wpłat

006241/102020
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 3 z 8 (763 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Błąd modułu wpłat

Kolejny dzień i brak rozwiązania. Nie podoba mi się ta sytuacja
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 4 z 8 (704 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Błąd modułu wpłat

W żadnym banku nie spotkałam się z tak okropną obsługą klienta. Minął tydzień, ja nadal nie mogę odzyskać pieniędzy, a nikt nic nie jest w stanie zrobić. Rozumiem błąd maszyny, ale dlaczego przez tyle czasu muszę czekać? Przecież to nie do pomyślenia!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 5 z 8 (479 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
644
131
07-06-2017
Wiadomość 6 z 8 (476 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Szanowna Pani, próby są wysyłane codziennie, nic to nie daje. Na infolinię dzwonię tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sprawa jest w toku. Szkoda, że nikt nie potrafi mi pomóc, a ja nie wiem, kiedy odzyskam pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 7 z 8 (457 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
39
8
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (203 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zmiana oferty

Czy w takiej sytuacji (gdy kredyt nie został jeszcze zatwierdzony) złożenie kolejnego wniosku (na lepszych warunkach) może się wiązać z mniejszą szansą na uzyskanie kredytu?

24-10-2020
Re.: Czas oczekiwania na kredyt hipoteczny

Wniosek składaliśmy 18.09. Aktualnie czekamy na wycenę nieruchomości (prawdopodobnie rzeczoznawca był już na miejscu). Po wycenie czekamy na decyzję, wg doradcy kilka dni.

23-10-2020
Re.: Kredyt hipoteczny w ciąży

Byłam w podobnej sytuacji, z tym, że w innym banku, ale doradca powiedział nam że wyliczenia są na dzień składania wniosku.. i tak też było do momentu przeanalizowania zdolności.. później wybraliśmy i...

23-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy