Odpowiedz

Błąd modułu wpłat

Wpłacałam środki na konto we wpłatomacie. Pojawił się komunikat o błędzie modułu wpłat, pieniądze zabrane, niezaksięgowane na koncie. Problem zgłoszony, czas na odpowiedź do 26.10. Tragedia. Takie sytuacje nie powinny być traktowane jak zwykłe reklamacje, a jako priorytet. Co jeśli nie mam teraz pieniędzy na życie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 8 (2 232 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
803
170
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (2 226 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

006241/102020
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 3 z 8 (2 224 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

Kolejny dzień i brak rozwiązania. Nie podoba mi się ta sytuacja
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 4 z 8 (2 165 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

W żadnym banku nie spotkałam się z tak okropną obsługą klienta. Minął tydzień, ja nadal nie mogę odzyskać pieniędzy, a nikt nic nie jest w stanie zrobić. Rozumiem błąd maszyny, ale dlaczego przez tyle czasu muszę czekać? Przecież to nie do pomyślenia!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 5 z 8 (1 940 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
803
170
07-06-2017
Wiadomość 6 z 8 (1 937 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Szanowna Pani, próby są wysyłane codziennie, nic to nie daje. Na infolinię dzwonię tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sprawa jest w toku. Szkoda, że nikt nie potrafi mi pomóc, a ja nie wiem, kiedy odzyskam pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 7 z 8 (1 918 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
113
26
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (1 664 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kredyt konsolidacyjny

Witam, mam u Państwa dwa kredyty jeden w wysokości 90 tys drugi 23 tys. Chciałabym skonsolidować w jeden i dobrać do tego gotówkę ok. 50 tys. Umowę mam na czas nieokreślony i pracuję od 5 lat. Czy jes...

28-09-2021
Spłata komornika

Mam Zajęcie komornika na koncie. 10 tyś zł . Czy jeżeli wpłace na konto 10tys i przekażę je na spłatę zadłużenia to z automatu zwolnicie mi.blokade na koncie?

28-09-2021
Re: Blik - wgląd w zapamiętane sklepy i usunięcie ich

Jeśli chcesz poprawnie usunąć zapamiętaną przeglądarkę do płatności BLIK, po zalogowaniu do aplikacji mobilnej powinieneś wejść w sekcję Karty i płatności telefonem - Płatności BLIK - Zakupy bez kodu.

...

28-09-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy