08-10-2020 16:59
08-10-2020 17:24
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.
08-10-2020 17:35
09-10-2020 17:27
14-10-2020 08:21
14-10-2020 08:29
Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia.
14-10-2020 14:55
19-10-2020 16:29
Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.
Hej
Czy komuś udało się rozliczyć ulgę za złe długi w ING Księgowość?
Wie ktos jak sobie z tym poradzić.
02-02-2023
Serwisy bankowe są w 99 procentach bezpieczne. Słabym ogniwem jest klient Oszustwa na orlen, inpost, dopłaty za paczkę, można wymieniać w nieskończoność głupotę ludzi na to się nabierających
Banki raczej tego nie wprowadzą. Znając klientów pewnie klucze chcieliby za darmo Klucz chyba i tak przydałby się tylko do logowania do banku, a transakcje i tak trzeba potwierdzać tak samo jak teraz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
5 | |
2 | |
2 | |
2 | |
2 |