08-10-2020 16:59
08-10-2020 17:24
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.
08-10-2020 17:35
09-10-2020 17:27
14-10-2020 08:21
14-10-2020 08:29
Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia.
14-10-2020 14:55
19-10-2020 16:29
Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.
Jeżeli zamówiłem dla dziecka (13+ I z kontem Mobi) kartę przedpłacona to kiedy zostanie pobrane 15 pln za jej wydanie i kto poniesie te koszty ja czy dziecko ?
22-06-2025Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy.
20-06-2025