08-10-2020 16:59
08-10-2020 17:24
Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.
08-10-2020 17:35
09-10-2020 17:27
14-10-2020 08:21
14-10-2020 08:29
Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia.
14-10-2020 14:55
19-10-2020 16:29
Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.
Można się też zastanowic nad złotymi sztabkami https://srebroizloto24.pl/kategoria-produktu/zloto/zlote-sztabki/
Jak tutaj
Od dłuższego już czasu zastanawiam się nad najmem długoterminowym samochodu. Raczej benzyna, chociaż biorę tez pod uwagę modele hybrydowe. 90% czasu poruszam się po mieście.
Na co zwrócić uwagę wybiera
Data wskazana podczas rejestracji reklamacji to maksymalny czas na odpowiedź, który musimy podać. Staramy się odpowiadać szybciej. Dodatkowo przekazałem do analityków prośbę o przyspieszenie decyzji r
... 11-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 |