Odpowiedz

Błąd modułu wpłat

Wpłacałam środki na konto we wpłatomacie. Pojawił się komunikat o błędzie modułu wpłat, pieniądze zabrane, niezaksięgowane na koncie. Problem zgłoszony, czas na odpowiedź do 26.10. Tragedia. Takie sytuacje nie powinny być traktowane jak zwykłe reklamacje, a jako priorytet. Co jeśli nie mam teraz pieniędzy na życie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 8 (6 852 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (6 846 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

006241/102020
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 3 z 8 (6 844 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

Kolejny dzień i brak rozwiązania. Nie podoba mi się ta sytuacja
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 4 z 8 (6 785 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

W żadnym banku nie spotkałam się z tak okropną obsługą klienta. Minął tydzień, ja nadal nie mogę odzyskać pieniędzy, a nikt nic nie jest w stanie zrobić. Rozumiem błąd maszyny, ale dlaczego przez tyle czasu muszę czekać? Przecież to nie do pomyślenia!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 5 z 8 (6 560 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 6 z 8 (6 557 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Szanowna Pani, próby są wysyłane codziennie, nic to nie daje. Na infolinię dzwonię tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sprawa jest w toku. Szkoda, że nikt nie potrafi mi pomóc, a ja nie wiem, kiedy odzyskam pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 7 z 8 (6 538 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
252
47
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (6 284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Ja nie rozumiem takiego działania. Tak jak by to celowo było robione. Ale może wizerunkowo jako marketingowy element dobrej oferty marżowej się to sprawdza. Potem może mają że już target na kwartał 1

...

01-04-2025
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Problem z ing jest taki, że oni podczas decyzji proszą kilka razy o jakiś dokument co przesuwa termin wydania decyzji o tygodnie.. zamiast zweryfikować w odpowiednim etapie wszystko co później pojedyn

...

01-04-2025
Re.: Rozpatrzenie wniosku

szkoda słów, to są amatorzy i to jest od lat praktykowane. Przecież sprawdzenie dokumentów ile moze zajac? godzine? to chyba z kawą i toaletą. Nie macie przygotowanej check listy? i pracownik nie wery

...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy