O Karolina5

Karolina5
0 Polubień
0 Rozwiązań
5 Postów
Re: Re.: Błąd modułu wpłat
Szanowna Pani, próby są wysyłane codziennie, nic to nie daje. Na infolinię dzwonię tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sprawa jest w toku. Szkoda, że nikt nie potrafi mi pomóc, a ja nie wiem, kiedy odzyskam pieniądze
1
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Błąd modułu wpłat
W żadnym banku nie spotkałam się z tak okropną obsługą klienta. Minął tydzień, ja nadal nie mogę odzyskać pieniędzy, a nikt nic nie jest w stanie zrobić. Rozumiem błąd maszyny, ale dlaczego przez tyle czasu muszę czekać? Przecież to nie do pomyślenia!
0
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Błąd modułu wpłat
Kolejny dzień i brak rozwiązania. Nie podoba mi się ta sytuacja
0
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Re.: Błąd modułu wpłat
006241/102020
3
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Błąd modułu wpłat
Wpłacałam środki na konto we wpłatomacie. Pojawił się komunikat o błędzie modułu wpłat, pieniądze zabrane, niezaksięgowane na koncie. Problem zgłoszony, czas na odpowiedź do 26.10. Tragedia. Takie sytuacje nie powinny być traktowane jak zwykłe reklamacje, a jako priorytet. Co jeśli nie mam teraz pieniędzy na życie?
7
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎08-10-2020 16:53
Data ostatnich odwiedzin ‎14-10-2020 20:06
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 5
Posty, które lubię