Odpowiedz

Błąd modułu wpłat

Wpłacałam środki na konto we wpłatomacie. Pojawił się komunikat o błędzie modułu wpłat, pieniądze zabrane, niezaksięgowane na koncie. Problem zgłoszony, czas na odpowiedź do 26.10. Tragedia. Takie sytuacje nie powinny być traktowane jak zwykłe reklamacje, a jako priorytet. Co jeśli nie mam teraz pieniędzy na życie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 8 (8 319 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.  



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (8 313 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

006241/102020
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 3 z 8 (8 311 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

Kolejny dzień i brak rozwiązania. Nie podoba mi się ta sytuacja
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 4 z 8 (8 252 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

W żadnym banku nie spotkałam się z tak okropną obsługą klienta. Minął tydzień, ja nadal nie mogę odzyskać pieniędzy, a nikt nic nie jest w stanie zrobić. Rozumiem błąd maszyny, ale dlaczego przez tyle czasu muszę czekać? Przecież to nie do pomyślenia!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 5 z 8 (8 027 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 6 z 8 (8 024 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Szanowna Pani, próby są wysyłane codziennie, nic to nie daje. Na infolinię dzwonię tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sprawa jest w toku. Szkoda, że nikt nie potrafi mi pomóc, a ja nie wiem, kiedy odzyskam pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 7 z 8 (8 005 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (7 751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: FWK - co zaliczać do dochodów

Witam

zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc

...

16-12-2025
Re: Konsolidacja kredytu gotowkowego pod hipoteke

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st

...

16-12-2025
Re: Spłata kredytu hipotecznego

Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i

...

15-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy