Odpowiedz

Błąd modułu wpłat

Wpłacałam środki na konto we wpłatomacie. Pojawił się komunikat o błędzie modułu wpłat, pieniądze zabrane, niezaksięgowane na koncie. Problem zgłoszony, czas na odpowiedź do 26.10. Tragedia. Takie sytuacje nie powinny być traktowane jak zwykłe reklamacje, a jako priorytet. Co jeśli nie mam teraz pieniędzy na życie?
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 1 z 8 (5 316 wyświetleń)

Re: Błąd modułu wpłat

Proszę, podaj nam numer zgłoszenia. Przekażemy informację do zespołu reklamacyjnego.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 8 (5 310 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

006241/102020
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 3 z 8 (5 308 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

Kolejny dzień i brak rozwiązania. Nie podoba mi się ta sytuacja
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 4 z 8 (5 249 wyświetleń)

Re.: Błąd modułu wpłat

W żadnym banku nie spotkałam się z tak okropną obsługą klienta. Minął tydzień, ja nadal nie mogę odzyskać pieniędzy, a nikt nic nie jest w stanie zrobić. Rozumiem błąd maszyny, ale dlaczego przez tyle czasu muszę czekać? Przecież to nie do pomyślenia!
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 5 z 8 (5 024 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Przekazaliśmy prośbę o zajęcie się sprawą do działu reklamacyjnego. To wszystko, co możemy tutaj zrobić.
Proszę, skontaktuj się z infolinią reklamacyjną pod numerem 32 357 00 62 (8:00 - 19:00).
Sprawdzimy status zgłoszenia. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1073
215
07-06-2017
Wiadomość 6 z 8 (5 021 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Szanowna Pani, próby są wysyłane codziennie, nic to nie daje. Na infolinię dzwonię tylko po to, żeby się dowiedzieć, że sprawa jest w toku. Szkoda, że nikt nie potrafi mi pomóc, a ja nie wiem, kiedy odzyskam pieniądze
Odpowiedz
0 Lajków
Karolina5
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
08-10-2020
Wiadomość 7 z 8 (5 002 wyświetleń)

Re: Re.: Błąd modułu wpłat

Zgłoszenia reklamacyjne, rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe. Zachęcam Cię do sprawdzenia skrzynki wiadomości, czy przygotowaliśmy, dla Ciebie odpowiedź.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
232
45
11-02-2020
Wiadomość 8 z 8 (4 748 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy