30-09-2021 17:13
01-10-2021 17:30 | Edytowano: 01-10-2021 17:31
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się reklamację rozpatrzeć jak najszybciej. Jeżeli możesz, podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.
05-10-2021 06:54
05-10-2021 07:14
Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam go do odpowiedniego zespołu
05-10-2021 09:07
08-10-2021 11:42
09-10-2021 11:48
Status reklamacji nasi specjaliści mogą dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie, który rozpoczniesz po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej.
14-10-2021 17:20
Proszę, sprawdź, czy dostałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie.
14-10-2021 21:16
15-10-2021 21:39
Jeżeli kolejny raz otrzymałeś negatywną decyzję na swoją reklamację i się z nią nie zgadzasz, to możesz:
- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,
- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |