Odpowiedz

Wpłatomat

Dobry wieczór w dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty do wpłatomatu pieniądze zostały przyjęte potwierdzenie wydrukowane tylko pieniędzy nie ma na koncie. Zgłosiłem reklamacje załączyłem potwierdzenie z urządzenia a termin rozpatrzenia dostałem do 3 listopada trochę długo jak na prosta sprawę. Moj numer reklamacji 012814/102021
Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (214 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
65
13
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (160 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dzięki wielkie ale już ponad godzinę temu na szczęście wszystko sie wyjaśniło i zwrot został zrobiony

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (157 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: nieznane próby transakcji na koncie

@nbiernat Możliwe, że ktoś próbuje skorzystać z Twojej karty przez internet i dlatego dostajesz powiadomienia. W tej sprawie skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32

...

20-10-2021
nieznane próby transakcji na koncie

Witam, tego wieczoru dostałam parę powiadomień w aplikacji na różne kwoty, brzmią one "nie masz wystarczającej kwoty na Twojej karcie...". Kartę i telefon mam obok siebie, o co chodzi? Wszystko już pr...

20-10-2021
Re.: Makler podatek od sprzedanych akcji

Dziękuję za odpowiedź, 

Czy jest minimalna wartość PLN objęta podatkiem, czy opodatkowana jest każda wartość, nawet przysłowiowa złotówka?

20-10-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy