Odpowiedz

Wpłatomat

Dobry wieczór w dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty do wpłatomatu pieniądze zostały przyjęte potwierdzenie wydrukowane tylko pieniędzy nie ma na koncie. Zgłosiłem reklamacje załączyłem potwierdzenie z urządzenia a termin rozpatrzenia dostałem do 3 listopada trochę długo jak na prosta sprawę. Moj numer reklamacji 012814/102021
Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 854 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
128
18
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 800 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dzięki wielkie ale już ponad godzinę temu na szczęście wszystko sie wyjaśniło i zwrot został zrobiony

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 794 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy