Odpowiedz

Wpłatomat

Dobry wieczór w dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty do wpłatomatu pieniądze zostały przyjęte potwierdzenie wydrukowane tylko pieniędzy nie ma na koncie. Zgłosiłem reklamacje załączyłem potwierdzenie z urządzenia a termin rozpatrzenia dostałem do 3 listopada trochę długo jak na prosta sprawę. Moj numer reklamacji 012814/102021
Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 054 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
113
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 000 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dzięki wielkie ale już ponad godzinę temu na szczęście wszystko sie wyjaśniło i zwrot został zrobiony

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 994 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Regulamin konkursu „Dobrze mieć w życiu wsparcie jakiegoś fajnego lwa”

Jak dałem się nabrać na wyłudzenie płatności i moje karty zostały zablokowane (na szczęście!) przez bank, to wirtualna karta w aplikacji pomogła mi. Blokada była na 3 dni przed moimi wymarzonymi wakac...

10-01-2025
Re: Zmiana kolejności kont

Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.

10-01-2025
Re.: Nadpłata pożyczki - Zmiany bez poinformowania

Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.

 

Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi

...

10-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy