Odpowiedz

Wpłatomat

Dobry wieczór w dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty do wpłatomatu pieniądze zostały przyjęte potwierdzenie wydrukowane tylko pieniędzy nie ma na koncie. Zgłosiłem reklamacje załączyłem potwierdzenie z urządzenia a termin rozpatrzenia dostałem do 3 listopada trochę długo jak na prosta sprawę. Moj numer reklamacji 012814/102021
Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 068 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
113
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 014 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dzięki wielkie ale już ponad godzinę temu na szczęście wszystko sie wyjaśniło i zwrot został zrobiony

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 008 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Re.: Czy warto kupić ekspres do firmy

Hej, jeśli macie w firmie ludzi, którzy piją kawę regularnie, to ekspres do firmy to naprawdę dobry pomysł. Możecie wziąć coś, co nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie robi dobrą kawę. Są ekspresy,...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy