Odpowiedz

Wpłatomat

Dobry wieczór w dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty do wpłatomatu pieniądze zostały przyjęte potwierdzenie wydrukowane tylko pieniędzy nie ma na koncie. Zgłosiłem reklamacje załączyłem potwierdzenie z urządzenia a termin rozpatrzenia dostałem do 3 listopada trochę długo jak na prosta sprawę. Moj numer reklamacji 012814/102021
Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (2 529 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
93
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (2 475 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dzięki wielkie ale już ponad godzinę temu na szczęście wszystko sie wyjaśniło i zwrot został zrobiony

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (2 472 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My od 4.03 byliśmy w analizie. Wszystkie dokumenty były ok i zgodnie z harmonogramem 27.03 dostaliśmy wstępną decyzję. Zgłosiliśmy operat przez bank i podpisaliśmy umowę deweloperską. Operat był dość ...

21-04-2024
Re: Błąd przy zakładaniu celu oszczędnościowego

Proszę wejść w zakładkę "Moje dane"-> Dane osobiste. A tam obok oświadczenia CRS i FATCA wybrać "Zmień" i zapisać zmiany. Po zapisaniu danych proszę spróbować założyć ponownie cel oszczędnościowy.

21-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Nie rozumiesz. Skoro na etapie logowania udowodniono, że ty to ty, to po co chcesz jeszcze dodatkowo autoryzować przelew? Ja nie korzystam z U2F, więc nie ma pewności czy ktoś nie obszedł zabezpieczeń

...

21-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy