Odpowiedz

Wpłatomat

Dobry wieczór w dniu dzisiejszym dokonałem wpłaty do wpłatomatu pieniądze zostały przyjęte potwierdzenie wydrukowane tylko pieniędzy nie ma na koncie. Zgłosiłem reklamacje załączyłem potwierdzenie z urządzenia a termin rozpatrzenia dostałem do 3 listopada trochę długo jak na prosta sprawę. Moj numer reklamacji 012814/102021
Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 089 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Poprosiliśmy o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
114
17
14-12-2020
Wiadomość 2 z 3 (3 035 wyświetleń)

Re: Wpłatomat

Dzięki wielkie ale już ponad godzinę temu na szczęście wszystko sie wyjaśniło i zwrot został zrobiony

pozdrawiam i jeszcze raz dzięki 😉

Odpowiedz
0 Lajków
Robert01
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
13-10-2021
Wiadomość 3 z 3 (3 029 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Konto do rozliczeń walutowych

Cześć!

Jestem przedsiębiorcą i planuję otworzyć konto.
Będę świadczyć usługi konsultingowe online i otrzymywać płatności od klientów w walutach: dolarach lub euro. Będę również:

  • dokonywać płatności w wal
...

23-01-2025
Re.: Usługa sejf

Nie mamy takiej opcji jak "sejf" na koncie. Dziękujemy za sugestię. Przekazaliśmy ją do zespołu, który zajmuje się rozwojem naszej aplikacji.

23-01-2025
Re.: Czy zdjęcia biznesowe są naprawdę potrzebne

To wcale nie głupie pytanie, bo wiele osób tak myśli, dopóki nie zobaczy, jak duża jest różnica między zdjęciem profesjonalnym a zwykłym. Zdjęcia biznesowe to nie tylko kwestia estetyki, ale też budow

...

23-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy