Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Witam
18 września 2021 w bankomacie ING w Nowym Sączu w Galerii Sandecji wpłacałem gotówkę przez blika otworzyła się skrytka więc włożyłem pieniądze,skrytka się zamknęła i wyskoczył komunikat dołóż pieniądze lub przerwij. Dałem przerwij i wyszło potwierdzenie z bankomatu z komunikatem BŁĄD PRZETWARZANIA TRANSAKCJI . Nie zaksięgowało pieniędzy na koncie ani skrytka się nie otworzyła żeby je wyciągnąć .
Od razu przy bankomacie zadzwoniłem na infolinię przyjęli reklamacje. Pracownik na infolini poinformował żebym przez wiadomość przesłał zdjęcie potwierdzenie które wyszło z bankomatu i zrobiłem tak .
Po weekendzie przesłali mi kwotę warunkowo i poinformowali że reklamacja będzie dalej rozpatrywana .
29.09.2021 dostałem odpowiedź na negatywne rozpatrzenie reklamacji i cofnęli mi pieniądze .
Zadzwoniłem ponownie złożyć reklamacje ponieważ się z tym nie zgadzam bo to są moje pieniądze i nie moja wina że urządzenie jest wadliwe .
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 1 z 10 (8 822 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się  reklamację rozpatrzeć jak najszybciej. Jeżeli możesz, podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
181
41
23-04-2018
Wiadomość 2 z 10 (8 765 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziekuję bardzo za odpowiedź.
Przesyłam numer reklamacji 026638/092021
Byłbym wdzięczny za przyspieszenie sprawy w rozpatrzeniu reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 3 z 10 (8 657 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam go do odpowiedniego zespołu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 10 (8 651 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziekuję bardzo .
Po odpowiedzi w sprawie składanej reklamacji dam znać jak sprawa została rozwiązana .
Pozdrawiam .
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 5 z 10 (8 645 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Mam również zapytanie czy da się jakość sprawdzić jaki jest status reklamacji w danym momencie ?
Czy tylko udzielana jest informacja przez infolinie ?
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 6 z 10 (8 465 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Status reklamacji nasi specjaliści mogą dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie, który rozpoczniesz po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 7 z 10 (8 401 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Proszę, sprawdź, czy dostałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (8 085 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Tak dostałem,negatywna...pa raz drugi poinformowano mnie że we wplatomacie nie ma moich pieniędzy...z informacji wynika że po tym jak włożyłem pieniadze do urządzenia od razu je wyjąłem,choć wcale skrytka się nie otwarła po wydaniu potwierdzenia o błędzie przetwarzania transakcji...żadnej informacji o sprawdzeniu kamer w maszynie...bo może następna osoba po mnie zobaczyła te pieniądze w maszynie przy swojej transakcji...już prawie miesiąc jak nie mam pieniędzy i sprawa nie ruszyła z miejsca,jestem bardzo niezadowolony z tej reklamacji,po coś są te kamery w maszynach żeby sprawdzić nagrania w takich sytuacjach...nie zazdroszczę wszystkim którzy znaleźli się w takiej sytuacji jak ja
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 9 z 10 (8 062 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Jeżeli kolejny raz otrzymałeś negatywną decyzję na swoją reklamację i się z nią nie zgadzasz, to możesz:

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 10 z 10 (7 975 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka

Nie, nie dzwonimy do pracodawcy w celu weryfikacji, w tym celu możemy poprosić Cię o zaświadczenie o źródle i wysokości dochodu od pracodawcy.

07-11-2024
Pożyczka

Dzień dobry chciałam zapytać czy przy potrzebie wzięcia 4 pożyczki gotówkowej bank dzwoni do pracodawcy w celu weryfikacji

07-11-2024
Re.: Mozliwość weryfikacji płatności kartą za pomocą SMSa zamiast aplikacji mobilnej

@Alison Możesz zmienić metodę autoryzacji płatności na SMS. Na ekranie ze szczegółami transakcji, wybierz opcję potwierdzenia kodem SMS. Zobaczysz stronę logowania do bankowości internetowej Moje ING...

04-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy