Oddziały, bankomaty, wpłatomaty

Odpowiedz

Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Witam
18 września 2021 w bankomacie ING w Nowym Sączu w Galerii Sandecji wpłacałem gotówkę przez blika otworzyła się skrytka więc włożyłem pieniądze,skrytka się zamknęła i wyskoczył komunikat dołóż pieniądze lub przerwij. Dałem przerwij i wyszło potwierdzenie z bankomatu z komunikatem BŁĄD PRZETWARZANIA TRANSAKCJI . Nie zaksięgowało pieniędzy na koncie ani skrytka się nie otworzyła żeby je wyciągnąć .
Od razu przy bankomacie zadzwoniłem na infolinię przyjęli reklamacje. Pracownik na infolini poinformował żebym przez wiadomość przesłał zdjęcie potwierdzenie które wyszło z bankomatu i zrobiłem tak .
Po weekendzie przesłali mi kwotę warunkowo i poinformowali że reklamacja będzie dalej rozpatrywana .
29.09.2021 dostałem odpowiedź na negatywne rozpatrzenie reklamacji i cofnęli mi pieniądze .
Zadzwoniłem ponownie złożyć reklamacje ponieważ się z tym nie zgadzam bo to są moje pieniądze i nie moja wina że urządzenie jest wadliwe .
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 1 z 10 (10 856 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

[ Edytowane ]

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja Emotikon: Smutny  Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Na jej podstawie postaramy się jak najszybciej sprawdzić dany wpłatomat. Rozumiemy, że jest to stresująca sytuacja i brak dostępu do swoich pieniędzy jest sporym utrudnieniem, dlatego zawsze staramy się  reklamację rozpatrzeć jak najszybciej. Jeżeli możesz, podaj numer swojej reklamacji. Przekażę prośbę o jej przyspieszenie do właściwego zespołu.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
SylwiaG
Były moderator
Były moderator icon
185
42
23-04-2018
Wiadomość 2 z 10 (10 799 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziekuję bardzo za odpowiedź.
Przesyłam numer reklamacji 026638/092021
Byłbym wdzięczny za przyspieszenie sprawy w rozpatrzeniu reklamacji.
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 3 z 10 (10 691 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziękuję za przesłanie numeru zgłoszenia. Przekazałam go do odpowiedniego zespołu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 10 (10 685 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Dziekuję bardzo .
Po odpowiedzi w sprawie składanej reklamacji dam znać jak sprawa została rozwiązana .
Pozdrawiam .
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 5 z 10 (10 679 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Mam również zapytanie czy da się jakość sprawdzić jaki jest status reklamacji w danym momencie ?
Czy tylko udzielana jest informacja przez infolinie ?
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 6 z 10 (10 499 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Status reklamacji nasi specjaliści mogą dla Ciebie sprawdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub na czacie, który rozpoczniesz po zalogowaniu do swojej bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 7 z 10 (10 435 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Proszę, sprawdź, czy dostałeś odpowiedź na swoje zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
125
17
14-12-2020
Wiadomość 8 z 10 (10 119 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Tak dostałem,negatywna...pa raz drugi poinformowano mnie że we wplatomacie nie ma moich pieniędzy...z informacji wynika że po tym jak włożyłem pieniadze do urządzenia od razu je wyjąłem,choć wcale skrytka się nie otwarła po wydaniu potwierdzenia o błędzie przetwarzania transakcji...żadnej informacji o sprawdzeniu kamer w maszynie...bo może następna osoba po mnie zobaczyła te pieniądze w maszynie przy swojej transakcji...już prawie miesiąc jak nie mam pieniędzy i sprawa nie ruszyła z miejsca,jestem bardzo niezadowolony z tej reklamacji,po coś są te kamery w maszynach żeby sprawdzić nagrania w takich sytuacjach...nie zazdroszczę wszystkim którzy znaleźli się w takiej sytuacji jak ja
Odpowiedz
0 Lajków
Adj39
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
2
30-09-2021
Wiadomość 9 z 10 (10 096 wyświetleń)

Re: Awaria wpłatomatu i problem z odzyskaniem pieniedzy

Jeżeli kolejny raz otrzymałeś negatywną decyzję na swoją reklamację i się z nią nie zgadzasz, to możesz:

- złożyć odwołanie lub np. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich,

- złożyć wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,

- złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem (od 1 stycznia 2016 r.),
- wystąpić z powództwem do sądu powszechnego.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 10 z 10 (10 009 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zawsze byłam zadowolona ze zmian wprowadzanych w panelu. Tym razem coś poszło nie tak, robienie przelewów teraz jest bardzo męczące, za dużo różnych zbędnych treści, wszystko nieczytelne. Robienie prz...

07-11-2025
Re: Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.

07-11-2025
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak. 

07-11-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy